دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

دو بانوی کهنسال در دو حادثه جداگانه در دزفول دست به خودکشی زدند.معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز شنبه از خودکشی یک پیرزن 71 ساله در این شهرستان خبر داد.

خودکشی 2 بانوی کهنسال در دزفول

سلامت نیوز:دو بانوی کهنسال در دو حادثه جداگانه در دزفول دست به خودکشی زدند.معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول روز شنبه از خودکشی یک پیرزن 71 ساله در این شهرستان خبر داد.

امیر عیسی‌زاده عنوان کرد: جسد حلق‌آویز شده این پیرزن، روز جمعه در یکی از مناطق شهری دزفول در منزلش پیدا شد.وی با اشاره به اینکه خودکشی شب پیش از کشف جسد اتفاق افتاده، گفت: این پیرزن در محله سیاهپوشان دزفول تنها زندگی می‌کرد و با روسری خود را از سقف حلق‌آویز کرده بود.معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول اظهار کرد: با بررسی انجام‌شده خودکشی تایید شده و احتمال قتل وجود ندارد اما تحقیقات برای دلیل علت خودکشی در حال انجام است.


سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی دزفول نیز روز شنبه از خودکشی یک بانوی کهنسال دیگر در یکی از مناطق این شهر خبر داد و گفت: این بانوی 75 ساله در پی شنیدن خبر مرگ عروس جوانش در حادثه رانندگی صبح شنبه خود را حلق‌آویز کرد‌. اواخر فروردین نیز جوانی حدود 21 ساله ساکن روستای شیرین‌آباد دزفول با طناب خود را حلق‌آویز و به زندگی‌اش پایان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha