دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در محور چالوس- کرج هستیم.

ترافیک پرحجم در محور چالوس- کرج

سلامت نیوز:رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک پرحجم در محور چالوس- کرج هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- تهران از پل فردیس تا پل کلاک و در باند جنوبی تا پل فردیس و در شرق استان تهران محدوده پلیس راه جاجرود شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: همچنین در محور چالوس- کرج ترافیک پرحجم گزارش شده که ترافیک همچنان ادامه دارد و به رانندگان توصیه می‌شود علاوه بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با صبر و حوصله بیشتری در این مسیر تردد کنند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه مأموران پلیس راه و پلیس راهور در گلوگاه های ترافیکی حضور پررنگ دارند، اظهار کرد: سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمطمئنه و همچنین رانندگی در شانه خاکی جاده ها باعث ایجاد گره های ترافیکی در مسیر منتهی به تهران شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با بیان اینکه در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است، تصریح کرد: بر همین اساس، در استان مازندران محور فیروزکوه محدوده گدوک بارش پراکنده باران گزارش شده که بارش باران باعث لغزندگی سطح جاده و کندی حرکت خودروها شده است.

وی با اعلام اینکه در سایر راه ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است، توضیح داد: محور رشت- قزوین در محدوده پل تنکابن به تونل نصفی، کمربندی دهلران محور فرعی اولنگ- شاهرود و شمشک- دیزین کماکان مسدود است.

سرهنگ رحمانی در خاتمه به رانندگان توصیه کرد به هیچ عنوان از خط قرمزهای پلیس عبور نکرده و همواره با سرعت مطمئنه و تجهیزات کامل ایمنی در مسیرهای کوهستانی و معابر بین شهری تردد کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha