معاون درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان تهران، گفت: طرح هتلینگ در 4 بیمارستان شهدای 15 خرداد، شهید معیری، شهریار و شهید لبافی‌نژاد با اعتبار 3 میلیارد تومان در هفته تأمین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.

4بیمارستان تامین‌اجتماعی هتل‌دار شدند

سلامت نیوز: معاون درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان تهران، گفت: طرح هتلینگ در 4 بیمارستان شهدای 15 خرداد، شهید معیری، شهریار و شهید لبافی‌نژاد با اعتبار 3 میلیارد تومان در هفته تأمین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، اظهار داشت:‌ از جمله برنامه‌هایی که در اوایل سال جاری اتفاق افتاد نصب و بهره‌برداری از دستگاه رادیوتراپی بیمارستان شهید فیاض‌بخش است که برای نخستین بار به منظور بهبود وضعیت و روند درمانی بیماران سرطانی این اقدام صورت گرفته است.

شهنی دانش گفت: دستگاه‌های سی تی اسکن بیمارستان شهریار و آنژیوگرافی بیمارستان شهید لواسانی نیز در هفته تأمین اجتماعی راه‌اندازی و به بهره‌بردار می‌رسد.

وی به دیگر اقدامات اداره کل درمان استان تهران اشاره کرد و گفت: طرح هتلینگ بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی در 4 بیمارستان استان تهران اجرایی می‌شود؛‌ بیمارستان‌های شهدای 15 خرداد ورامین، شهید معیری، شهریار و شهید لبافی‌نژاد با بودجه‌ای بالغ بر 3 میلیارد تومان طرح هتلینگ را اجرایی در هفته تأمین اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha