برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری سمند بامداد امروز در محور سمیرم - یاسوج سبب بروز حادثه شد که یک نفر در اثر آن جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

برخورد کامیون بنز با سمند ۲ نفر را به کام مرگ کشاند

سلامت نیوز:برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری سمند بامداد امروز در محور سمیرم - یاسوج سبب بروز حادثه شد که یک نفر در اثر آن جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه سواری سمند ساعت 8:05 صبح امروز در کیلومتر محور اراک- قم سبب آسیب دیدن 4 مسافر شد.

وی افزود: واژگونی یک سواری پراید نیز در خراسان رضوی - نیشابور ساعت 13 امروز دو کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت که نیروهای امدادی بلافاصله مصدوم را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

مرتضوی با اشاره به وقوع یک حادثه در کیلومتر 72 محور دامغان - سمنان بیان داشت: برخورد سواری سمند با موانع اطراف جاده ساعت 13:25 ظهر امروز سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شد که نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شده و جهت نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: برخورد 3 تریلی با یکدیگر در محور حاجی‌آباد- بندرعباس ساعت 13:02 ظهر امروز سبب بروز حادثه شد و یک نفر را راهی بیمارستان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین برخورد یک دستگاه کامیون بنز با سواری سمند ساعت 03:55 بامداد در محور سمیرم - یاسوج سبب بروز حادثه شد که یک نفر در اثر آن جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha