در مهمترین حوادث شبانه روز گذشته کشور، ۱۰۰ خودرو در سیل محاصره شدند و همچنین واژگونی‌های متعددی در جاده‌ها رخ داد.

از سیلی که ۱۰۰ خودرو را محاصره کرد تا واژگونی‌های مرگبار در جاده‌ها

سلامت نیوز:در مهمترین حوادث شبانه روز گذشته کشور، ۱۰۰ خودرو در سیل محاصره شدند و همچنین واژگونی‌های متعددی در جاده‌ها رخ داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید مصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: سیل و آب‌گرفتگی در این مدت سبب گرفتار شدن بیش از 100 خودرو در سمنان شده است. همچنین 400 نفر در کیلومتر 70 محور میامی ـ سبزوار دچار آسیب شده و نیروهای امدادی اقدامات لازم را در کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.

وی افزود: واژگونی سوار سوناتا در محور طالقان ـ قزوین ساعت 7 صبح امروز سبب مصدوم شدن یک مسافر شد. همچنین برخورد خاور با تریلی ساعت 2:35 بامداد امروز در کیلومتر 80 آزادراه زنجان ـ‌ قزوین دو مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: برخورد دو دستگاه تریلی ساعت 2:27 امروز در محور قدیم قم ـ تهران سبب حادثه دیدن دو مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

مرتضوی اظهار داشت:‌ برخورد یک دستگاه نیسان با پژو در محور شاهین‌شهر ـ‌ مورچه‌خورت ساعت 6:40 صبح امروز برای 4 مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان همه حادثه‌دیدگان شدند.واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر یک فهرج ـ بم ساعت یک امروز سبب مصدوم شدن دو راکب موتورسوار شد.

وی در پایان از انحراف یک خودروی افرود از جاده کوهستانی تویسرکان اطراف قله شاه‌نشین همدان خبر داد و گفت:‌ این حادثه که ساعت 22:40 شب گذشته به وقوع پیوسته سبب مصدوم شدن 6 مسافر شده است.



 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha