چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 183671

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با تشکیل گرد و غبار در عراق امروز شاهد ورود توده گرد وغبار به استانهای جنوب غرب و غرب کشور هستیم.

ورود دوباره گرد و غبار به کشور از امروز

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با تشکیل گرد و غبار در عراق امروز شاهد ورود توده گرد وغبار به استانهای جنوب غرب و غرب کشور هستیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد اصغری با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به کشور، امروز شاهد وقوع رگبار، رعد و برق و وزش شدید باد در استانهای گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز هستیم. هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم بر میزان بارشها افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای برخی استانها ازجمله یزد، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و شمال خوزستان وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

اصغری افزود: در دو روز پایانی هفته این سامانه با شدت کمتری نواحی شمالی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.ضمن اینکه با توجه به فراهم بودن شرایط تشکیل گرد و غبار در کشور عراق، پیش بینی می کنیم استانهای جنوب غرب و غرب کشور آخر هفته میزبان گرد و غبار باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران امروز کمی ابری و در برخی ساعات همراه با رعد و برق است، افزود: پیش بینی می کنیم عصر امروز شاهد وزش باد نسبتا شدید در پایتخت باشیم.

وی در مورد هوای مناطق زلزله زده بجنورد گفت: هوای بجنورد امروزکمی ابری همراه با رگبار و رعد وبرق و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

 


ورود دوباره گرد و غبار به کشور از امروز/ وضعیت جوی مناطق زلزله زده بجنورد


ورود دوباره گرد و غبار به کشور از امروز/ وضعیت جوی مناطق زلزله زده بجنورد


ورود دوباره گرد و غبار به کشور از امروز/ وضعیت جوی مناطق زلزله زده بجنورد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha