قتل پسر دایی میانسال توسط پسر عمه میهمان در پایتخت و دستگیری قاتل پس از چند روز فرار مهمترین خبر حوادث در روز سه شنبه بود.

سلامت نیوز: قتل پسر دایی میانسال توسط پسر عمه میهمان در پایتخت و دستگیری قاتل پس از چند روز فرار مهمترین خبر حوادث در روز سه شنبه بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  میزان، قاتل 10 روز میهمان مقتول بود اما یک لحظه به علت مصرف قرص از خود بی خود شد. در این پرونده محمد هادی متهم است روز 25 اردیبهشت پسر دایی 50 ساله اش به نام کاظم را در غرب تهران به قتل رسانده و فرار کرده است. مرد میانسال که ادعا می کند معتاد است،پس از دستگیری اعترافات عجیبی را مطرح کرده است که می توانید در اینجا بخوانید.

سرقت های سریالی مامور قلابی از اتباع خارجی در هتل های شهر

محسن یکی از مجرمان سابقه دار تهران اینبار با شکایت مرد هندی به اتهام سرقت در پوشش مامور پلیس دستگیر شد. شگرد این مامور قلابی برای سرقت از اتباع بیگانه را اینجا بخوانید.

همکلاسی مزاحم رسوا شد

همکلاسی دانشگاه زن جوانی در همدان وقتی دید نمی تواند با او ارتباط برقرار کند اقدام به ایجاد مزاحمت برای همکلاسی خود در فضای مجازی کرد. این متهم با شکایت زن جوان دستگیر شد. شرح این پرونده اینترنتی را اینجا بخوانید.

پلیس در یک قدمی عامل قتل عام خانوادگی در مشهد

با کشف جسد زن جوان و دخترش در مشهد و کشف بدن نیمه جان دختر 6 ساله دیگرش، تحقیقات پلیس مشهد برای دستگیری عامل جنایت آغاز شد. بررسی های اولیه نشان می داد قتل کار یک فرد آشنا است. با به دست امدن این سرنخ، تیم جنایی در یک قدمی دستگیری عامل قتل عام خانوادگی شهرک باهنر مشهد قرار گرفتند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha