مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کمپین «نفس بکش» و طرح «جایگزینی گلدان به جای قلیان» می تواند الگوی خوبی باشد تا هر کدام از ما بتوانیم کمپین هایی در محلات، خانواده ها و مناطق خود تشکیل دهیم.

اجرای طرح "گلدان به جای قلیان" در کرمان

سلامت نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کمپین «نفس بکش» و طرح «جایگزینی گلدان به جای قلیان» می تواند الگوی خوبی باشد تا هر کدام از ما بتوانیم کمپین هایی در محلات، خانواده ها و مناطق خود تشکیل دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، "محمود محمودی نیا" شامگاه جمعه هفتم خردادماه در مراسم جشن کمپین مردمی"نفس بِکِش" با شعار "قلیان سَمی برای سلامت خانواده" و اجرای طرح "گلدان به جای قلیان" که به همت انجمن دانش ورزان جوان و همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: کاری که امروز انجام شده داوطلبانه است و حضور و شور خانواده ها در این کمپین نشان دهنده مردمی بودن کار می باشد.

وی افزود: برای برگزاری این جشن بزرگ و باشکوه سمن ها به صورت ویژه پای کار آمده و دستگاه ها هم همراهی کردند تا چنین برنامه ای در هفته مبارزه با دخانیات برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: جامعه ما در دوره کنونی احتیاج به مراقبت دارد، نیاز این جامعه سلامت است و قطعا وقتی که شما مردم دور هم جمع و همراه و همدل شوید و سمن ها و دستگاه ها نیز همت کنند می‌توان حرکت های بسیار خوبی انجام داد.

محمودی نیا گفت: این کمپین می تواند الگوی خوبی باشد تا هر کدام از ما بتوانیم کمپین هایی در محلات، خانواده ها و مناطق خود تشکیل دهیم و مطمئنا تاثیر خود را خواهد گذاشت چرا که آرامش خاطر و نشاط در زندگی با برنامه های مختلف به ویژه فعالیت های ورزشی ایجاد شده و تخلیه هیجانی ایجاد می کند و به این شکل می توان از جوانان به خوبی مراقبت کرد.

وی افزود: امیدوارم همه ما جهت ارتقا سلامت خانواده های خود پای کار باشیم و به این بیاندیشیم که باید تک تک ما فضای سازنده و مثبت ایجاد کنیم ضمن اینکه به اعتقاد من علی رغم همه مشکلات و کمبودها می توان با تکیه بر نیروی انسانی یعنی استفاده از توان و ظرفیت ورزشکاران، فعالان دستگاه های اجرایی و به ویژه سمن ها کارهای بزرگی انجام داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این طرح ابداعیِ کمپین نفس بکش و جایگزینی گلدان به جای قلیان در جای جای استان و کشور ما ترویج یابد تا شاهد سلامت روزافزون افراد جامعه باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha