شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 183885

مدیرکل استاندارد فارس با بیان این که 16 هزار جعبه بزرگ دستمال کاغذی با نشان تجاری تقلبی مارک (Mark) در شیراز کشف و ضبط شده است، از مردم خواست که از خرید این کالای غیراستاندارد خودداری کنند.

دستمال کاغذی مارک نخرید

سلامت نیوز:  مدیرکل استاندارد فارس با بیان این که 16 هزار جعبه بزرگ دستمال کاغذی با نشان تجاری تقلبی  مارک (Mark) در شیراز کشف و ضبط شده است، از مردم خواست که از خرید این کالای غیراستاندارد خودداری کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مرتضی رهنما افزود: این دستمال کاغذی با جعل علامت استاندارد و آدرس تقلبی مشهد شهرک صنعتی چناران و با یک شماره تلفن غیرمعتبر به بازار مصرف عرضه شده بود.


وی اظهار کرد: غیراستاندارد و تقلبی بودن این دستمال کاغذی همچنین از ظاهر این دستمال ها که لکه های سیاه فراوانی بر روی آنها است و نیز کیفیت نامناسب این دستمال ها مشخص است.


مدیرکل استاندارد فارس گفت: مصرف کنندگان با ارسال کد 10رقمی استاندارد که زیر علامت استاندارد درج شده بر روی این دستمال کاغذی درج شده است به سامانه سازمان ملی استاندارد یعنی 10001517 متوجه تقلبی بودن این کالا می شوند.


رهنما اظهار کرد: توزیع کننده این دستمال به عنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی شد تا مشخص شود که این محصول غیراستاندارد کجا تولید شده است و مجرم اصلی کیست.


مدیرکل استاندارد فارس همچنین گفت: معدوم کردن 16 هزار جعبه بزرگ دستمال کاغذی تقلبی کشف شده با این نشان تجاری غیرواقعی در دستور کار است.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha