شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

خواننده راک سرشناس مشهد به علت افسردگی خودکشی کرد. این خواننده هنگام مرگ از صحنه خودکشی خود فیلم تهیه کرده بود.

خودکشی خواننده راک در مشهد

سلامت نیوز:خواننده راک سرشناس مشهد به علت افسردگی خودکشی کرد. این خواننده هنگام مرگ از صحنه خودکشی خود فیلم تهیه کرده بود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،عصر دیروز ماموران یکی از کلانتری های مشهد در تماس با بازپرس جنایی این شهر از خودکشی مرد جوانی در اپارتمانش در محله هاشمی مشهد خبر دادند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد مرد 34 ساله به نام هادی. پ اقدام به بریدن رگ دستانش کرده است. همچنین در بررسی خانه او در کنار جسد تعدادی قرص اعصاب و روان کشف شد.

در ادامه دوست هادی در مورد نحوه اطلاعش از مرگ او گفت: هادی از خوانندگان راک مشهد است که به علت اختلاف با خانواده اش به تنهایی زندگی می کرد. همین اختلافات باعث شد او دچار افسردگی شده و قرص اعصاب و روان مصرف کند. او از خوانندگان معروف مشهد است که چند آلبوم نیز منتشر کرده است.

در ادامه مشخص شد خواننده پاپ یادداشتی را روی میز کارش قرار داده و در آن ادعا کرده به علت مشکلاتی که با مادرم داشتم دست به خودکشی زده ام. از صحنه خودکشی ام فیلم گرفته ام که در گوشی تلفن همراهم است.

با به دست آمدن این نوشته بازپرس ویزه قتل مشهد دستور بررسی تلفن همراه را صادر کرد. همچنین در تحقیقات تحصصی مشخص شد خواننده 34 ساله آهنگ های ویژه ای را برای افرادی که قرص اکس مصرف می کردند، خوانده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha