در حوادث ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر تصادفات مرگبار در جاده‌های کشور، جنگل‌های ایلام طعمه حریق شد و ۶ نفر مصدوم شدند.

سلامت نیوز:در حوادث ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر تصادفات مرگبار در جاده‌های کشور، جنگل‌های ایلام طعمه حریق شد و ۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سیدمصطفی مرتضوی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: واژگونی وانت‌نیسان در کمربندی سلماس ـ ارومیه ساعت 3 و 12 دقیقه بامداد امروز سبب بروز حادثه شد و یک نفر به دلیل آن، مصدوم و توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: واژگونی سواری پراید نیز ساعت 6 و یک دقیقه صبح امروز در کیلومتر 45 محور سمنان ـ دامغان سبب حادثه‌ دیدن 4 مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان ساعت 6 و 35 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 5 محور تربت جام به فریمان در خراسان رضوی خبر داد و گفت: 21 نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

مرتضوی ادامه داد: آتش‌سوزی جنگل در کیلومتر 8 ماژین به شوره در استان ایلام بعدازظهر روز گذشته سبب مصدوم شدن 6 نفر شد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از اطلاع از این خبر، در محل حاضر شده و در جهت نجات جان حادثه‌دیدگان اقدام کردند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور نائین ـ اردستان سبب حادثه دیدن 6 مسافر شد که 3 نفر جان خود را از دست دادند.

مرتضوی در پایان با اشاره به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در 51 کیلومتری محور قروه‌ ـ دهگلان در روز گذشته گفت: این حادثه سبب مصدوم شدن 8 نفر شد و یک مسافر نیز جان خود را از دست داد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha