آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، خواستار محبت و توجه بیشتر وزارت بهداشت به پرستاران زحمتکش شد و گفت: اگر موفق به دیدار دوستان شدم، حتما در این باب تذکر خواهم داد.

وزارت بهداشت حق پرستاران را ادا کند/تذکر خواهم داد

سلامت نیوز:آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، خواستار محبت و توجه بیشتر وزارت بهداشت به پرستاران زحمتکش شد و گفت: اگر موفق به دیدار دوستان شدم، حتما در این باب تذکر خواهم داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نظام پرستاری، رئیس کل، قائم مقام و برخی از مدیران سازمان نظام پرستاری کشور، روز گذشته به دیدار آیت الله العظمی علوی گرگانی رفتند.

این مرجع تقلید با اشاره به گزارش رئیس کل سازمان نظام پرستاری از وضعیت پرستاری و همچنین اجرای طرح تحول سلامت در کشور، اظهارداشت: اگر اجرای طرح ها و برنامه ها همراه با کارشناسی باشد، هیچ مشکلی پیش نمی آید.

وی با عنوان این مطلب که نبود عدالت اجتماعی منجر به فساد در جامعه خواهد شد، گفت: اگر کارها بر اساس نظم اجرا شود، و افراط و تفریطی نباشد، هیچ مشکلی به وجود نمی آید.

آیت الله علوی گرگانی با عنوان این مطلب که هر کاری کارشناس خودش را می خواهد، افزود: گاهی برنامه هایی پیاده می شود که کارشناسی نیست. اما، اگر مباشرین هر رشته ای کارشناسان متصدی باشند، هیچ مشکلی پیش نمی آید.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان این مطلب که مشکل ما تغییر و تحولاتی است که خیلی دیده می شود، گفت: پرستاران قشر زحمتکش و تلاشگری هستند که شاید کمتر قشری در جامعه باشد که به اندازه پرستاران با مشکلات شغلی مواجه باشد.

وی با تاکید بر اینکه پرستاران سزاوارتر از سایر طبقات هستند، افزود: مسئولان وزارت بهداشت به جامعه پرستاری محبت بیشتری کند.

آیت الله علوی گرگانی با عنوان این مطلب که عاطفه پرستاری نباید به هم بخورد، گفت: مسئولان وزارت بهداشت حرف ما را گوش بدهند.

این مرجع تقلید با اشاره به گزارش رئیس کل سازمان نظام پرستاری از روند اجرای طرح تحول سلامت، افزود: اگر دوستان وزارت بهداشت را دوباره ببینم، تذکر می دهم. البته قبلا دیداری داشتیم اما مطلع نبودم.

آیت الله علوی گرگانی در پایان تاکید کرد: وزارت بهداشت به پرستاران محبت بیشتری بکنند تا حق شان ادا شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha