یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

سرایدار شرکت خصوصی دختر ۷ ساله یکی از کارمندان را تسلیم نیت شیطانی خود کرد.

دختر ۷ ساله در دام شیطانی سرایدار شرکت

سلامت نیوز: سرایدار شرکت خصوصی دختر ۷ ساله یکی از کارمندان را تسلیم نیت شیطانی خود کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، شنبه هفته گذشته مردی به اداره پلیس رفت و مأموران را در جریان حادثه‌ای هولناك قرار داد. وی گفت: همسرم شاغل است و در یك شركت خصوصی كار می‌كند. از وقتی مدارس تعطیل شده، دخترم همراه مادرش به شركت می‌رود. معمولا بیشتر وقت‌ها كه همسرم سرگرم كار است، دخترم با دختر سرایدار شركت كه هم سن و سال اوست، بازی می‌كرد. امروز صبح دخترم طبق معمول با همسرم به شركت رفت و گویا پس از رسیدن به آنجا به اتاق سرایداری رفته تا با دختر سرایدار بازی كند. اما خیلی زود پیش مادرش برگشته و به گفته همسرم خیلی مضطرب و وحشت زده بود.

وقتی مادرش از او پرسیده كه چرا زود برگشته و این همه مضطرب و نگران است، دخترم پاسخ داده كه دختر سرایدار خانه نبوده است. همسرم وقتی او را در این وضعیت دیده نگران شده و از همكارش خواسته تا با او صحبت كند و بپرسد چه اتفاقی برایش افتاده و در نهایت دخترم ماجرای هولناكی را تعریف كرده است. او گفته وقتی برای بازی به اتاق سرایداری رفته ناگهان سرایدار او را به داخل اتاقك برده و تسلیم نیت شیطانی خود كرده و پس از آن تهدیدش كرده به كسی حرفی نزند.

این شكایت كافی بود تا پرونده برای رسیدگی در اختیار قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی قرار بگیرد و او دستور بازداشت سرایدار شیطان‌صفت را صادر كند. این مرد یكشنبه هفته گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و وقتی در برابر قاضی جنایی قرار گرفت، خود را بی‌گناه دانست و جرمش را انكار كرد. وقتی دختربچه با سرایدار مواجه شد به وحشت افتاد و ماجرای هولناك را بازگو كرد. با وجود این مرد سرایدار ادعای بی‌گناهی كرد و گفت دختربچه خیال‌پرداز است و داستانسرایی می‌كند. وی گفت: آن روز دختربچه به اتاقك آمد و سراغ دخترم را گرفت. من هم گفتم كه همراه مادرش برای خرید رفته‌اند و او رفت.

هرچند این متهم منكر نقشه‌های شیطانی شده اما قاضی جنایی برای او قرار بازداشت موقت صادر كرد و او برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرارگرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha