شهردار منطقه 12 با بیان اینکه تعداد زیادی تولید و توزیع‌کننده مواد مخدر هم‌اکنون در محله هرندی وجود دارد، گفت: امروز که موضوع پارک هرندی مرتفع شده و معتادان از آنجا جمع‌آوری شده‌اند وجود آسیب در خانه‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است.

هرندی هنوز پاتوق تولید و توزیع‌ مواد مخدر

سلامت نیوز:شهردار منطقه 12 با بیان اینکه تعداد زیادی تولید و توزیع‌کننده مواد مخدر هم‌اکنون در محله هرندی وجود دارد، گفت: امروز که موضوع پارک هرندی مرتفع شده و معتادان از آنجا جمع‌آوری شده‌اند وجود آسیب در خانه‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،عابد ملکی با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی محله هرندی اظهار کرد: مدیریت شهری به آسیب‌های اجتماعی در هر منطقه‌ای که نظام زندگی مختل شده و شرایط زندگی در آن محله به هم خورده است با کمک دستگاه‌های مسئول ورود پیدا می‌کند و ما در شهرداری‌ها سعی می‌کنیم تا آسیب‌های اجتماعی را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در محله هرندی هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت کشور و شهرداری تهران هم در این‌‌باره اقدامات مناسبی انجام داده‌اند و حجم زیادی از معتادان متجاهر جمع‌آوری شده‌اند.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: اینکه تعدادی از معتادان این محله به کوچه‌‌، پس کوچه‌ها رفته‌اند،نفی نمی‌کنیم، در این باره هم با حضور نیروی انتظامی سعی کردیم که موضوع آسیب‌های به وجود آمده در این زمینه را برطرف کنیم.

ملکی با تاکید بر اینکه این آسیب‌های اجتماعی از ابتدا در خانه‌های محله هرندی وجود داشت، اضافه کرد: امروز که موضوع پارک هرندی مرتفع شده و معتادان از آنجا جمع‌آوری شده‌اند وجود آسیب در خانه‌ها نمود بیشتری پیدا کرده است و ورود و خروج معتادان به خانه‌ها بیش از قبل به چشم می‌آید.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه ما معتقدیم تعداد زیادی تولید و توزیع‌کننده مواد مخدر هم‌اکنون در محله هرندی وجود دارد، عنوان کرد: این موضوع در حال حاضر در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و شهرداری به این مورد ورود پیدا نمی‌کند.

به گفته وی نیروی انتظامی به شدت این موضوع را پیگیری می‌کند و افراد متخلف در این محله را خانه‌بهخانه شناسایی و تعیین و تکلیف می‌کند.

ملکی تصریح کرد: ما امیدواریم آسیب‌های اجتماعی در این محله کمرنگ شود. صفر شدن آسیب‌ها در این منطقه به یک‌باره امکان پذیر نیست، البته آسیب‌هایی همانند معتادان و توزیع مواد مخدر ممکن است در همه محلات وجود داشته باشد اما مهم این است که این منطقه کلونی آسیب نشود و شرایط زندگی را بر‌هم نزند.

شهردار منطقه 12 تاکید کرد که شهرداری در این زمینه با سایر دستگاه‌ها تعامل دارد و برای رفع آسیب‌ها جلسات هفتگی با نیروی انتظامی و دادستانی تهران برگزار می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha