دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

شوخی عجیب ۲ همکار در کارخانه با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

شوخی مرگبار ۲ همکار

سلامت نیوز: شوخی عجیب ۲ همکار در کارخانه با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، 22اسفند سال گذشته مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفتند و خبر از مرگ مرموز مرد 38ساله‌ای دادند. قربانی در قسمت قوطی‌سازی‌ كارخانه‌ای در جاده قدیم كرج كار می‌كرد اما 2ماه قبل‌تر (25دی 94) به‌دلیل شكستگی و قطع نخاع به بیمارستان منتقل شده و در نهایت جانش را از دست داده بود. كارآگاهان در ابتدا به تحقیق از همسر وی پرداختند. او گفت: شوهرم زمانی كه در محل كارش بود دچار حادثه و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. او می‌گفت كه در محل كارش دچار سرگیجه شده و پس از آن به زمین خورده است اما من حدس می‌زنم كه ماجرای دیگری در میان بوده است.

از آنجا كه مرگ این مرد مشكوك بود، ‌موضوع به قاضی سعید احمدبیگی بازپرس جنایی تهران گزارش شد و با دستور وی تیمی از كارآگاهان راهی محل كار قربانی شدند تا معمای مرگ این مرد را رازگشایی كنند. كارآگاهان در تحقیق از همكاران مرد جوان پی بردند كه او قربانی یك شوخی ساده شده است. یكی از كاركنان كارخانه گفت: ساعت 5:30صبح در محل كارمان بودیم و چای می‌خوردیم. قربانی و چند همكار دیگرمان هم بودند و با هم شوخی می‌كردیم و می‌خندیدیم.

آنقدر گفتیم و خندیدیم كه قربانی از خنده نقش زمین شد. همان لحظه شهروز یكی از كارمندان كارخانه به سمت قربانی رفت تا بازهم با او شوخی كند. پاهایش را گرفت و بلند كرد اما ناگهان قربانی فریادی كشید و از حال رفت. همه ما شوكه شدیم چون مشغول شوخی و خنده بودیم كه ناگهان این اتفاق افتاد. پس از آن با اورژانس تماس گرفتیم و در عین‌ ناباوری، او روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

با انجام تحقیقات میدانی قاضی دستور احضار شهروز به دادسرا را صادركرد. او كه از مرگ همكارش شوكه بود به قاضی گفت: همه‌‌چیز شوخی بود، وقتی همكارم از هوش رفت بهیار كارخانه را خبر كردیم و به اورژانس زنگ زدیم. یك برانكارد نبود كه همكارم را ببرند و ما مجبور شدیم او را روی صندلی بنشانیم. شاید اگر برانكارد بود همكارم حالا زنده بود. باوركنید خودم هنوز باورم نمی‌شود كه همكارم در این ماجرا جانش را از دست داده است.

هم‌اكنون برای متهم قرار قانونی صادر شده است و چند روز قبل پزشكی قانونی علت مرگ قربانی را اعلام كرد. به گفته پزشكان قربانی بر اثر كوفتگی شدید بدنش، قطع نخاع گردن و فلج شدن اندام و جابه‌جایی مهره 5و 6جان باخته است و تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha