گرمای هوا در برخی روزها تا حدی بالا می رود که حتی نوشیدن چندین لیوان آب خنک نمی تواند تشنگی را برطرف کند. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفتید، حتما این مواد غذایی را امتحان کنید.

آب نارگیل،بهترین نوشیدنی‌ تابستانی

سلامت نیوز: گرمای هوا در برخی روزها تا حدی بالا می رود که حتی نوشیدن چندین لیوان آب خنک نمی تواند تشنگی را برطرف کند. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار گرفتید، حتما این مواد غذایی را امتحان کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامتیسم، سیب، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در دسترس شما قرار دارد و خوشبختانه در طول تمام سال رشد می کند. این میوه شگفت‌انگیز خصوصا در ماه‌های گرم سال می تواند طراوت تازه‌ای به ما بدهد و نقش موثری در کاهش تشنگی داشته باشد. مطالعات علمی نشان می‌دهند که سیب‌ها دارای خصلت مرطوب‌کنندگی هستند و می توانند تشنگی را تسکین دهند. علاوه بر این، سیب می تواند ریه‌های خشک افرادی که در مناطق خشک زندگی می کنند را مرطوب کند.


شاید کمتر کسی بداند که موز خاصیت ضدتشنگی دارد، اما واقعیت نشان می دهد که چنین است. در واقع، همه می توانند از موز به‌عنوان میوه‌ای برای رفع تشنگی استفاده کنند، اما باید بدانند که موزهای نارس می توانند تاثیر منقبض‌کننده داشته باشند و باعث خشکی بدن شوند.


یکی از بهترین نوشیدنی‌های تابستانی، آب نارگیل است. این نوشیدنی در سال‌های اخیر توانسته است که محبوبیت گسترده‌ای در سطح جهان پیدا کند و شواهد علمی نشان می‌دهند که این محبوبیت واقعا دلیل مناسبی دارد. در واقع، نارگیل دارای سه خصلت مهم است که در تابستان اهمیت خاصی دارند: انرژی ساز، رفع‌کننده تشنگی و مفید برای مقابله با گرمای تابستان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha