چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 18423

آتیلا حجازی از مردم خواست تا برای شفای پدرش دست به دعا بردارند.

آتیلا حجازی: برای شفای پدرم دعا كنید
تنها پسر ناصر حجازی درباره‌ی آخرین وضعیت پدرش گفت: امروز پزشكان آزمایش‌های مختلفی روی پدرم انجام دادند. قرار است دو روز دیگر نتایج این آزمایشات مشخص شود. پزشك پدرم چكاپ كلی را امروز انجام داد و به طور كامل او زیر نظر است. با چند پزشك دیگر هم در تماس هستیم و امیدواریم كه شرایط خوبی به وجود بیاید.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در این شرایط انتظاری از مسوولان دارید، گفت: هیچ انتظاری از مسوولان فدراسیون فوتبال ندارم. زمانی كه پدرم سرحال بود، از او سراغی نمی‌گرفتند و حالا كه او روی تخت بیمارستان است هم او هیچ احتیاجی ندارد كه كسی در این وضع بخواهد بالای سر او بیاید. من از مسوولان می‌خواهم كه برای دیدن پدرم به بیمارستان نیایند.

آتیلا حجازی گفت: زمانی كه كسی بیمار می‌شود، همه برای اینكه در صف اول قرار بگیرند و در قاب دوربین‌های عكاسان حاضر باشند، پیشقدم می‌شوند. فقط این را می‌خواهم كه كسی از مسوولان به دیدن پدرم نیاید. وقتی در زمانی سرحال بودن كاری به كار پدرم ندارند و همه مسایل روی هم جمع می‌شود و بعد به عصبانیت تبدیل می‌شود همین اتفاق می‌افتد. تنها از مردم می‌خواهم كه برای شفای پدرم دعا كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha