سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

نزاع در پاتوق معتادان به خاطر دختری شیشه‌ای، به قتل مردی ٢٩ ساله انجامید.

نزاع مرگبار سر دختر شیشه‌ای

سلامت نیوز: نزاع در پاتوق معتادان به خاطر دختری شیشه‌ای، به قتل مردی ٢٩ ساله انجامید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد، عصر ١٣ شهریور ٨٩ وقوع یك فقره درگیری منجر به قتل به كلانتری شهریار اطلاع داده شد. ماموران با حضور در محل با جنازه مردی جوان روبه‌رو شدند كه به دلیل اصابت ضربه چاقو دچار خونریزی شدید شده و جان خود را از دست داده بود. با آغاز بررسی صحنه جرم، یكی از اهالی محل به ماموران گفت: «سر كوچه عطار ایستاده بودم كه صدای داد وبیداد شنیدم.


 وقتی خودم را به محل رساندم دیدم رحمان (مقتول) و یكی از دوستانش با شهرام (متهم) دست به یقه شده و كارشان به چاقوكشی رسیده است. یكی از دختران محله به نام فرانك (٢١ ساله) هم بین آنها بود و قصد داشت جدای‌شان كند. وقتی درگیری بالا گرفت، ناگهان چاقوی شهرام به رحمان خورد و او را نقش زمین كرد.»
با محرز شدن وقوع قتل، دستور انتقال جسد به پزشكی قانونی صادر شد و كارآگاهان جنایی با تشكیل پرونده «قتل عمد» دستگیری متهم را به جریان انداختند. آنها ابتدا فرانك را بازداشت كردند. او مقتول را عامل شروع درگیری معرفی كرد و به كارآگاهان گفت: «روز حادثه در پاتوق شیشه می‌كشیدم كه ناگهان رحمان (٢٩ ساله) و یكی از دوستانش به سمتم آمدند و با من درگیر شدند. او با سیلی به صورتم زد. وقتی داد و بیداد كردم، هر دو دوان دوان فرار كردند. چند لحظه بعد، شهرام (متهم ٣٣ ساله) به پاتوق آمد و من را در آن شرایط دید. عصبانی شد و دنبال رحمان رفت. سركوچه با هم درگیر شدند. اول رحمان به سمت او چاقویی پرتاب كرد اما در ادامه شهرام با چاقو رحمان را زد و فرار كرد.»


با ثبت اعتراف فرانك، شناسایی مخفیگاه شهرام در دستور كار پلیس قرار گرفت و سرانجام دو ماه بعد، تیمی از ماموران، هنگام گشت زنی در شهریار او را در یك ایستگاه اتوبوس شناسایی و دستگیر كردند. متهم كه هنگام دستگیری مقادیری موادمخدر همراه داشت پس از انتقال به كلانتری، خود را از دوستان سابق فرانك معرفی كرد و گفت: «آن روز در كوچه عطار بودم كه رحمان و یكی از دوستانش از كنارم رد شدند و به انتهای كوچه رفتند. فهمیدم سراغ فرانك می‌روند تا به خاطر مصرف شیشه به او اعتراض كنند. اول اهمیتی ندادم اما چند دقیقه بعد، وقتی رحمان و دوستش با سرعت از انتهای كوچه بیرون آمدند و از كنارم رد شدند، فهمیدم اتفاقی افتاده. سریع خودم را به فرانك رساندم. دیدم كتك خورده و روسری از سرش افتاده. فهمیدم كار رحمان است. عصبانی شدم و دنبالش دویدم و سركوچه یقه‌اش را گرفتم. با هم درگیر شدیم. اهالی محل و فرانك می‌خواستند جدای‌مان كنند اما نشد تا اینكه ابتدا رحمان با چاقو به سمتم ضربه‌ای پرتاب كرد اما در ادامه من با چاقو او را زدم و فرار كردم. تا قبل از دستگیری در باغ‌های اطراف شهریار پنهان می‌شدم اما چند روز پیش، وقتی در ایستگاه اتوبوس بودم، ماموران گشت به من مشكوك شدند و بازداشتم كردند.»
با اعتراف متهم به قتل، جزییات پرونده تكمیل و برای صدور حكم به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده ارسال شد. بنا به كیفرخواست صادره از سوی دادستانی، او پیش از این نیز به جرم سرقت روانه زندان شده بود. قرار است مسوولان دادگاه كیفری استان تهران، به زودی وقت رسیدگی به پرونده با عنوان اتهامی «قتل عمد» را تعیین كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha