سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 184242

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از کمبود کمپ‌های ترک اعتیاد به خصوص برای زنان، گفت: نمایندگان تهران در مجلس دهم با همکاری سازمان‌های مربوطه نسبت به توسعه و مناسب‌سازی کمپ‌های ترک اعتیاد زنان گام‌های موثری بر خواهد داشت.

کمبود کمپ ترک اعتیاد زنان

سلامت نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از کمبود کمپ‌های ترک اعتیاد به خصوص برای زنان، گفت: نمایندگان تهران در مجلس دهم با همکاری سازمان‌های مربوطه نسبت به توسعه و مناسب‌سازی کمپ‌های ترک اعتیاد زنان گام‌های موثری بر خواهد داشت.

به گزارش سلامت نیوز، سهیلا جلودارزاده در گفت‌ وگو با خانه‌ملت، در توضیح راهکارهای مورد نظر مجلس برای حل مشکلات زنان معتاد، گفت: در برخورد با زنان معتاد نمی‌توان تنها از یک منظر به مشکلات نگریست، در قدم نخست رفع مشکلات این افراد برای بازگشت به زندگی سالم ضروری است در حقیقت هرچند این افراد مشکلاتی برای جامعه نیز ایجاد کرده‌اند اما در وهله اول باید چاره‌ای برای آنها اندیشیده شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: معتادان نیازمند حمایت‌های اقتصادی هستند، بنابراین پس از تامین شرایط سالم زندگی باید شرایط کار برای آنها مهیا شود، مجموعه این اقدامات امنیت اجتماعی را شامل می‌شود که تامین آن نخستین گام برای بهبود وضعیت معتادان به خصوص زنان معتاد است.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم، جلوگیری از بازگشت این افراد به اعتیاد را ضروری خواند وگفت: پاکسازی سطح شهر از معتادان به خصوص زنان معتاد نیازمند برنامه است که به یقین در مورد آن در مجمع نمایندگان تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه حل معضل اعتیاد و معتادان از اولویت‌های مجلس دهم خواهد بود، گفت: این زنان در حالی زندگی خود را سپری می‌کنند که فرصت‌های زندگی را از دست داده‌اند، در واقع اعتیاد در صورت تداوم سیستم‌های دفاعی بدن این زنان را تخریب و در نهایت زندگی دردناکی را  برای آنان رقم می زند.

جلودارزاده با یادآوری بازدید از سامانسرای مهر و کمپ پارک طالقانی، گفت: در این مجموعه‌ها اقدامات موثری صورت گرفته اما این شرایط باید در تمامی سطح شهر تهران ایجاد شود، این افراد در سامان سراها شخصیت و هویت متعالی خود را به دست آورده و به نوعی به زندگی اجتماعی بازگشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از کمبود کمپ‌های ترک اعتیاد به خصوص برای زنان، تاکید کرد: مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم با همکاری سازمانهای مربوطه در سطح شهر تهران کمپ‌های ترک اعتیاد زنان را توسعه داده و مناسب‌سازی خواهند کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha