سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸

یكی از كارگران شهرداری شادگان استان خوزستان با اقدام به خودسوزی در ساختمانی نیمه‌كاره، به زندگی خود پایان داد.

خودسوزی مرگبار كارگر شهرداری

سلامت نیوز: یكی از كارگران شهرداری شادگان استان خوزستان با اقدام به خودسوزی در ساختمانی نیمه‌كاره، به زندگی خود پایان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، متوفی كه اسماعیل شاوردی نام دارد، با مشكلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می‌كرد و شش ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده داشت. مرگ او به دلیل خودسوزی در حالی است كه در هفته‌های اخیر، اخبار مربوط به خودكشی در رسانه‌های كشور بازتاب وسیعی داشته است. 

مرگ هادی پاكزاد (٣٤ ساله)، خواننده راك مشهدی است كه ششم خرداد امسال، با خوردن مقادیر زیادی قرص و زدن رگ دست خود، اقدام به خودكشی كرد. جسد او ٢٤ ساعت پس از حادثه از سوی برادرش در خانه مجردی‌اش پیدا شد. پیش از او نیز اخبار خودكشی دو دختر نوجوان در مشهد و دو زن مسن در دزفول رسانه‌ای شده بود.

نقطه آغاز توجه ویژه به اخبار مربوط به خودكشی در هفته‌های اخیر به ١١ اردیبهشت امسال، با خودكشی مردی ٦٥ ساله (بهمن میرزایی) در خیابان میرداماد تهران بازمی‌گردد كه خود را از بالای پل عابر پیاده‌ دار زد. ماموران در جیب او دست نوشته‌ای پیدا كرده‌اند كه متوفی در آن نوشته بود: «چشم هایم آب سیاه دارند... چون نمی‌بینم، خودكشی می‌كنم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha