بازپرس شعبه شش دادسرای امور جنائی از احضار مدیر شرکت نگهدارنده بوستان کوهسار واقع در منطقه 15 خبر داد.

کشف بقایای جسد فاطمه در مخزن آبنما /احضار مدیر شرکت نگهدارنده

سلامت نیوز: بازپرس شعبه شش دادسرای امور جنائی از احضار مدیر شرکت نگهدارنده بوستان کوهسار واقع در منطقه 15 خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان صبح امروز  صحنه مرگ فاطمه دختر 5 ساله در آبنمای بوستان کوهسار بازسازی شد.

قاضی محسن مدیر روستا در حاشیه این بازسازی گفت: مدیر عامل شرکت نگهدارنده بوستان کوهسار به دادسرا احضار شده و وی برای ارائه توضیحات فردا  در شعبه بازپرسی حاضر خواهد شد.

وی افزود: مدیر عامل این شرکت باید پاسخگو باشد که چرا اهمال کرده و در شرایطی که ناظر پارک به شرکت اعلام کرده است که دریچه آبنما مفقود شده، جایگزینی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بازپرس پرونده کودک فوت شده در آبنمای بوستان کوهسار باتأکید بر اینکه بیشترین کم کاری در پرونده مرگ کودک 5 ساله متوجه پیمانکار پارک است، تصریح کرد: نماینده شهرداری تذکرات خود را به پیمانکار و شرکت نگهدارنده ابلاغ کرده اما توجهی به این تذکرات نشده است بیشترین کم کاری متوجه شرکت طرف قرار داد برای نگهداری پارک است.

مدیر روستا از کشف بقایای جسد کودک 5 ساله طی بازرسی‌های امروز خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌هایی که امروز انجام دادیم بقایای جسد فاطمه در مخزن آبنما پیدا شد.

وی در خصوص وضعیت حوضچه آبنما اظهار کرد: کف حوضچه شیب دار است و لوله ای به قطر 3تا 4 متر از زیر آن عبور می کند به همین خاطر اگر فرد بزرگسالی هم در این آبنما می افتاد احتمال مرگش وجود داشت.

بازپرس پرونده کودک فوت شده در آبنمای بوستان کوهسار با اشاره به نامه نماینده شهردرای به پیمانکار در تاریخ یک خرداد ماه اذعان کرد: نماینده شهرداری یکم خرداد نامه کتبی را به پیمانکار ارسال کرده اما از آن زمان تا روز فوت کودک 5 ساله اقدامی برای نصب حفاظ در دریچه آبنما نشده است.

مدیر روستا با بیان اینکه فعالیت مجدد آبنمای بوستان کوهسار بلامانع است، اظهار کرد: فعالیت دوباره آبنمای بوستان کوهسار بدون اشکال بوده و با حفظ نکات ایمنی این آبنما می تواند بار دیگر فعال شود.

وی در خصوص صحبتهای مطرح شده از سوی شهردار منطقه 15 و شهردار ناحیه دو منطقه خاطر نشان کرد: پس از استماع صحبتهای شهردار منطقه و شهردار ناحیه که روز گذشته صورت گرفت تصمیم گرفتیم امروز بازسازی صحنه فوت کودک 5 ساله را اجرا کنیم.مدیران شهری مدعی بودند که سقوط در این چاله نمی تواند عامل مرگ کودک 5 ساله باشد در صورتی که وقتی برای بررسی وارد آنجا شدیم،متوجه شدیم که پره های پمپ آب به قدری بزرگ است که هر فردی با هر سنی داخل آن بیفتند،جانش را از دست می دهد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha