چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 184288

کارشناس سازمان هواشناسی گفت:در دو روز آینده سامانه کم بارشی وارد کشور می شود.

ورود سامانه بارشی به کشور/هوای تهران ابری می شود

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی گفت:در دو روز آینده سامانه کم بارشی وارد کشور می شود


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، میزان،امیر حسین نقشینه با اشاره به وضعیت جوی کشور گفت:  طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و کاهش وزش باد شدید موقت در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا پایان هفته برای جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باید شدید که پدیده گرد و خاک را ایجاد می کند، دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: با ورود یک سامانه بارشی از شمال غرب کشور طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات البرز، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

نقیشه افزود: امروز هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با بارش پراکنده، وزش باد شدید، گاهی رعد و برق و احتمال گرد و خاک با بیشینه و کمینه 30 و 19 درجه سانتیگراد  خواهد بود. در روز پنج شنبه 13 خرداد ماه نیز هوای پایتخت نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه 30 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha