اولین جلسه تحقیق پرونده قتل «ستایش قریشی» صبح امروز بدون حضور وکیل امیر، متهم به قتل برگزار شد. فرح‌بخش وکیل جدید قاتل ستایش، علت این عدم حضور را مطلع نبودن از برگزاری جلسه عنوان کرد.

وکیل قاتل ستایش تغییر کرد/ علت تغییر وکیل چه بود؟

سلامت نیوز:اولین جلسه تحقیق پرونده قتل «ستایش قریشی» صبح امروز بدون حضور وکیل امیر، متهم به قتل برگزار شد. فرح‌بخش وکیل جدید قاتل ستایش، علت این عدم حضور را مطلع نبودن از برگزاری جلسه عنوان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،مجتبی فرح‌بخش -وکیلی که قاتل ستایش او را به تازگی به وکالت پرونده برگزیده است  در توضیح علت عدم حضور خود در اولین جلسه تحقیق که امروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: پرونده را پس از پذیرش به طور کامل مطالعه کردم اما دادگاه چون زمان برگزاری این جلسه را به من اطلاع نداده بود، بررسی به روز یکشنبه موکول شد.

وی در پاسخ به این سوال که جلسات رسیدگی به این پرونده در دادگاه چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: در قانون جدید آیین دادرسی کیفری، برگزاری جلسات مقدماتی پیش‌بینی شده است. در این جلسات من به عنوان وکیل امیر، ایرادهایی را که به ذهنم می‌رسد، عنوان خواهم کرد تا وقت رسیدگی اصلی از سوی دادگاه اعلام و به ما ابلاغ شود.

مرتضی یاوری، وکیل تسخیری قاتل ستایش که در ابتدا از سوی دادگاه برای دفاع از او انتخاب شده بود در توضیح علت این تغییر توضیح داد: زمانی که متهم خود تصمیم به گرفتن وکیل می‌کند به صورت قانونی وظایف از وکیل تسخیری سلب خواهد شد.


  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha