رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام 17 هزار نفر از سوی این وزارتخانه در سال 95 صادر شده است.

17 هزار نفر در بخش بهداشت و درمان استخدام می شوند

سلامت نیوز:  رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام 17 هزار نفر از سوی این وزارتخانه در سال 95 صادر شده است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد حسین سالاریان زاده شامگاه چهارشنبه در بازدید از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود: بر اساس این مجوز، مراکز بهداشتی و درمانی جدید که آغاز بکار می کنند از نظر تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی مجهز می شوند.
وی گفت: این مجوز استخدام به صورت استثنایی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده شده است.
وی اظهار کرد: امسال در مجموع هیات دولت 34 هزار مجوز استخدام صادر شده که از این تعداد 17 هزار مجوز برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عمده آن برای پرستار و ماماست.
این مسئول در وزارت بهداشت ادامه داد: سال های قبل هم به رفسنجان آمده بودیم اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت به وضوح تحولات خوبی از لحاظ بهداشت و خدمات رسانی به مردم در این شهرستان دیده می شود.
وی گفت: با وجود حجم بالای کار چه در بعد آموزش و چه در ارایه خدمات پرسنل نیاز به نیروهای جدید داریم.
سالاریان زاده افزود: به لحاظ پست های سازمانی در ستاد دانشگاه و به کمک کارشناسان حوزه های تخصصی تشکیلات بیمارستان ها، شبکه ها و مراکز بهداشتی درمانی در تهران نشست مشترک برگزار می شود.
وی بیان کرد: بعد از 25 سال امسال تعداد پست های مورد نیاز واحدهای عملیاتی بازنگری و به حد معقول، اضافه می شود لذا در زمینه تفویض اختیار نیز بسیاری از امور جاری منتقل و تصمیم گیری و مسئولیت ها در حوزه های عملیاتی انجام خواهد شد.
استان پهناور کرمان چهار دانشگاه علوم پزشکی دارد و جمعیت شهرستان های رفسنجان و انار در شمال استان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha