دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور گفت: در حال حاضر 60 هزار خیر در حوزه سلامت کشور فعال است و این خیران نقش مهمی در فعالیت های خیرخواهانه دارند.

ایران 60 هزار خیر سلامت دارد

سلامت نیوز:  دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور گفت: در حال حاضر 60 هزار خیر در حوزه سلامت کشور فعال است و این خیران نقش مهمی در فعالیت های خیرخواهانه دارند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، سید رضا نیری،  افزود: هم اکنون 220مجمع خیران سلامت در سطح کشور فعال است که توسعه این مجمع ها از مهمترین برنامه های سالجاری است.

به گفته وی ، فعالیت خیران در عرصه سلامت با توجه به اهمیت آن در زمینه درمان بیماری ها و نجات جان انسان ها از اهمیت بالایی برخوردار است .

نیری تاکید کرد : فعالیت در امور درمانی و اقدامات خیریه در این راستا مصداق عمل صالح است چرا که این فعالیت ها در راهی درست انجام می شود و معنای عمل صالح نیز همین است.

وی با اشاره به این که مشارکت در امر سلامت صدقه جاریه است، افزود: مردم به شکرانه نعمت سلامت تلاش جدی تری در این زمینه داشته و شاهد تحولات اساسی در ارتقاء سطح سلامت باشیم.

نیری گفت: 21 طرح حوزه سلامت که با مشارکت خیران چهارمحال و بختیاری اجرا شده بود از روز چهارشنبه در مناطق مختلف با حضور خیران و مسوولان استانی و وزیر بهداشت بهره برداری شد.

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این تعداد طرح، 70 میلیارد ریال از سوی خیران سلامت استان چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی 11 طرح سلامت با مساحت 9 هزار و 650 مترمربع با مشارکت خیران سلامت در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گفته وی، هم اکنون عملیات اجرایی 12 طرح با 24 هزار و 493 مترمربع زیربنا با مشارکت خیران سلامت در دست ساخت است.

وی گفت: هم اکنون 75 خیر حوزه سلامت در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha