شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 184493

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، درگذشت شهادت گونه پرستار سنندجی را تسلیت گفت.

دکتر آدابی درگذشت پرستار سنندجی را تسلیت گفت

سلامت نیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، درگذشت شهادت گونه پرستار سنندجی را تسلیت گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، متن پیام تسلیت دکتر علی محمد آدابی به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

مصیبت درگذشت شهادت گونه همكار پرستارمان شادروان مسعود حیدری دردی بر آلاممان افزود. چند گاهی است كه كراراً پرستاران به رغم عدم الزام در خصوص حمل بین جاده ای بیماران، جان خود را در طبق اخلاص خدمت به مردم می گذارند و با نثار جان خویش در خصوص حفظ جان دیگران جانفشانی می كنند.

حفظ صیانت نیروی كار ایجاب می كند با بررسی دقیق علل این حوادث از جمله خستگی مفرط ناشی از كار و اضافه كار طاقت فرسا، از تكرار این موارد پیشگیری شود.

درگذشت این جوان برومند پرستاری خطه كردستان را به جامعه پرستاری كشور بویژه هیئت مدیره نظام پرستاری سنندج و همكاران بیمارستان توحید سنندج و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم خداوند ایشان را با موالیانش محشور و در بهشت جاوید متنعم گرداند و به بازماندگان نیز صبر جمیل و اجر جزیل كرامت فرماید.

مسعود حیدری از نیروهای پرستاری کشور، نیمه شب گذشته در حین انجام وظیفه و بازگشت از ماموریت اعزام کودک دچار سوختگی از تبریز، در سه راه تکاب دیواندره بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صابر ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام حتما توی این کشور فقط کسانی که لباس رزم میپوشن و با هلی کوپتر سقوط میکنن شهید محسوب میشن؟؟؟؟ خب این بنده خدا هم حین ماموریت و خدمت به خلق خدا و نجات جان انسانها کشته شده.... چرا شهادت گونه؟؟؟ ایشان حتما و قطعا در پیشگاه خداوند درجه شهید را دارند... خداوند بر علو درجاتش بیفزاید... حق جو باشید...