در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌ها، سقوط پاراگلایدر در خرم‌آباد سبب آسیب دیدن ۴ نفر شد.

از سقوط پاراگلایدر در خرم آباد تا وقوع زمین لرزه‌های متوالی در کرمان

سلامت نیوز:در ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌ها، سقوط پاراگلایدر در خرم‌آباد سبب آسیب دیدن ۴ نفر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،مرتضی سلیمی در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته با اشاره به حریق تریلر اسکانیا در کیلومتر 14 میبد به یزد گفت: این حادثه ساعت 14:40 روز گذشته به وقوع پیوسته و سبب مصدوم شدن یک مسافر شده است.

وی افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی ترابری سنگین در کیلومتر 75 محور زرند ـ راور ساعت 5:12 صبح امروز نیز سبب بروز حادثه و مصدوم شدن دو نفر شده است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات از واژگونی یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر 69 محور اراک ـ سلفچگان خبر داد و اعلام کرد: این حادثه ساعت 7:50 صبح امروز به وقوع پیوسته و سبب حادثه دیدن سه مسافر شده است.

سلیمی ادامه داد: برخورد مرگبار دو دستگاه پراید در محور کرج ـ چالوس بعد از تونل 6 به سمت کرج ساعت 5:45 صبح امروز سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شده که همه حادثه‌دیدگان دچار آسیب شده‌اند. همچنین واژگونی سمند صبح امروز در محور سراب ـ تبریز سبب حادثه دیدن 4 مسافر شد.

قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به سقوط پاراگلایدر در ارتفاعات رازان در خرم‌آباد گفت: این حادثه روز گذشته سبب آسیب دیدن 4 نفر شد که یک نفر از آنها به بیمارستان خرم‌آباد منتقل شد.

وی در پایان به وقوع زمین‌لرزه در کرمان اشاره کرد و گفت: روز گذشته چند زمین‌لرزه به بزرگی 4.7 و 4.6 در کرمان به وقوع پیوست که خوشبختانه بر اساس بررسی تیم‌های ارزیاب این حادثه هیچگونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha