پلیس آگاهی از شهروندان خواست دزد خوابگاه دخترانه دانشگاه تهران را شناسایی کنند.

سلامت نیوز: پلیس آگاهی از شهروندان خواست دزد خوابگاه دخترانه دانشگاه تهران را شناسایی کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، روز نوزدهم اردیبهشت امسال دانشجوی یکی از دانشگاه های تهران با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب به ماموران اعلام کرد که وسایل شخصی اش توسط شخص ناشناسی و در داخل دانشگاه مورد سرقت قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 6 تهران، پرونده برای  رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دختر دانشجو پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پس از خوردن غذا در سلف دانشگاه برای تشکیل کلاس و به همراه سایر دانشجویان به کلاس خود مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شدم که کیفم شامل یک دستگاه لپ تاپ ، کیف پول و مدارک شناسایی ام سرقت شده است.
 
با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته دانشگاه ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر فرد ناشناسی شدند که با کیف دستی متعلق به شاکی پرونده از درب دانشگاه خارج شده است.

 
دزد خوابگاه دخترانه دانشگاه تهران را شناسایی کنید

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده از متهم پرونده از سوی بازپرس  پرونده صادر شده است.  شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 88505753 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیسی آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha