دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

پزشک قلابی که مظنون شماره یک در قتل زنی جوان بود، پس از ۱۰‌ ماه بازداشت به جنایت اعتراف کرد. او ۴ سال قبل به‌خاطر ۳۰۰ هزار تومان دست به قتل زنی جوان در پایتخت زده بود.

سکوت ۱۰‌ ماهه قاتل زن جوان شکست

سلامت نیوز: پزشک قلابی که مظنون شماره یک در قتل زنی جوان بود، پس از ۱۰‌ ماه بازداشت به جنایت اعتراف کرد. او ۴ سال قبل به‌خاطر ۳۰۰ هزار تومان دست به قتل زنی جوان در پایتخت زده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، اوایل سال 91زنی به اداره پلیس رفت و خبر از ناپدید شدن دختر 30ساله‌اش به نام آرزو داد. وی گفت: دخترم شب قبل برای دیدن دوستش كه می‌گفت پزشك داروساز است از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. تا صبح منتظرش ماندم تا اینكه ساعت 3بامداد كلید داخل قفل در آپارتمان چرخید. فكر كردم آرزو به خانه برگشته است اما ناگهان سایه مردی را مقابل در دیدم. از ترس جیغ كشیدم و او مرا آرام كرد و گفت دخترم خانه یكی از دوستانش در كرج است. حالا هم او را فرستاده تا مدارك ماشینش را برایش ببرد. من كه تعجب كرده بودم، اجازه ندادم و پسرجوان را از خانه بیرون كردم اما دیگر خبری از دخترم نشد.

    كشف جسد

با ثبت اظهارات این زن، تیمی از مأموران برای پیدا كردن ردی از دختر او به تكاپو افتادند تا اینكه پس از گذشت 3روز مأموران هنگام گشتزنی در بلوار فردوس به یك خودروی پژو206كه كنار خیابان پارك شده بود مشكوك شدند. پس از استعلام شماره پلاك مشخص شد كه خودرو متعلق به دختر گمشده است. كارآگاهان پس از شكستن قفل در خودرو و بازرسی سطل زباله‌ای كه روی صندلی عقب بود، جسد متعفن شده آرزو را از داخل آن كشف كردند و به این ترتیب راز دخترگمشده فاش شد.

    حل معمای جنایت پس از 4سال

كارآگاهان برای كشف راز قتل آرزو به بررسی‌های تخصصی پرداختند و در ادامه معلوم شد كه گوشی مقتول برای مدتی در اختیار فردی به نام امیر بوده است. با این حال كسی این مرد را نمی‌شناخت و از مخفیگاهش خبر نداشت. امیر به‌عنوان تنها مظنون جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت 10‌ماه قبل با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در منطقه‌ای كوهستانی در یكی از استان‌های غربی كشور دستگیر شد. هرچند او در بازجویی‌ها قتل را انكار می‌كرد اما مادر آرزو به محض دیدن امیر او را شناسایی كرد و گفت او همان فردی است كه شب گم شدن دخترش وارد خانه شد و می‌خواست مدارك ماشین آرزو را با خود ببرد.

امیر اما همچنان منكر جنایت بود تا اینكه مشخص شد كه او جوانی دیپلمه است ولی همه جا خود را پزشك داروساز معرفی می‌كرد. حتی در مخفیگاهش مهر جعلی پزشك داروساز با اسم و مشخصات امیر كشف شد و شب حادثه هم آرزو به مادرش گفته بود كه با یكی از دوستانش كه پزشك داروساز بوده قرار داشته است.

همه شواهد نشان می‌داد كه قاتل كسی جز امیر نیست ولی او منكر قتل بود. در چنین شرایطی قاضی آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر كرد و او به بازداشتگاه منتقل شد. سرانجام پس از گذشت 10‌ماه، امیر قفل سكوتش را شكست و در اعترافات تازه خود گفت: آرزو 300هزارتومان از من طلبكار بود و روز حادثه به خانه‌ام آمد تا پولش را بگیرد.

وقتی گفتم پولی ندارم كه به او بدهم عصبانی شد و چاقویی از آشپزخانه برداشت. می‌خواست به من ضربه بزند كه چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. پس از جنایت هم جسدش را داخل یك سطل زباله جاسازی كردم و آن را در صندلی عقب خودروی پژوی خودش گذاشتم. بعد هم كلید خانه‌اش را برداشتم و می‌خواستم سند ماشینش را هم بردارم و آن را بفروشم كه نشد. متهم به قتل با دستور قاضی آرش سیفی و قرار قانونی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha