دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 184681

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان گفت: ورزش همگانی، عاملی موثر در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها بویژه سرطان است.

ورزش همگانی، عاملی موثر در پیشگیری از سرطان

سلامت نیوز:مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان گفت: ورزش همگانی، عاملی موثر در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها بویژه سرطان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،اصغر وثوق ، با بیان اینکه اهتمام به ورزش همگانی می‌تواند مهم‌ترین عامل در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها بویژه سرطان باشد، افزود: در همین راستا انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، برگزاری ورزش همگانی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است که خوشبختانه این مهم تا به امروز به صورت منظم به اجرا گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه بحث پیشگیری همواره باید نسبت به مسائل درمانی در اولویت قرار گیرد تا شاهد کاهش هزینه‌های حوزه درمان باشیم، تصریح کرد: متاسفانه تغییر سبک زندگی و صنعتی شدن جوامع باعث شده است میزان ابتلا به بیماری‌هایی چون سرطان نسبت به گذشته آمار بیشتری را به خود اختصاص دهد، این در حالی است که معتقدیم می‌توان با ورود جدی به حوزه پیشگیری که یکی از آن‌ها روی آوردن به ورزش همگانی است، جلوی بسیاری از این بیماری‌ها را گرفت.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان تاکید کرد: توجه به علائم کوچکی که در ابتدای ایجاد سرطان بروز می‌کند، می‌تواند سبب تشخیص زودهنگام سرطان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha