مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از اسکان اضطراری حدود 100 مسافر در بخش لایین شهرستان کلات در پی بارش شدید باران و تگرگ در روز گذشته خبر داد.

سلامت نیوز:مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از اسکان اضطراری حدود 100 مسافر در بخش لایین شهرستان کلات در پی بارش شدید باران و تگرگ در روز گذشته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا، حجت علی شایانفر به بارش رگباری باران در برخی نواحی شمالی استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش در کلات، به‌خصوص روستاهای کرناوه، کالو و کریم آباد بخش لایین روی داده است.

وی افزود: این بارندگی‌ها که به صورت تگرگ بود خساراتی به مزارع، مراتع، دام‌ها و راه های روستایی وارد کرد و از جمله در بخش لایین کلات با قطع راه ارتباطی موجب اختلال در رفت و  آمد و سرگردانی مسافران شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: حدود 100 نفر از این مسافران در سالن های ورزشی اسکان موقت داده شدند اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

شایانفر با بیان این که تعداد کمی هم آب گرفتگی معابر گزارش شده، خاطر نشان کرد: وجود مزارع نزدیک به رودخانه علت بسیاری از خسارات وارد شده در این منطقه بوده است.

وی گفت: در فصل بهار به علت ناپایداری هوا همیشه امکان بارش های رگباری وجود دارد و توصیه می شود مسافران در صورت قطعی راه ها توسط جریان سیلاب، به هیچ وجه از سیلاب عبور نکنند تا دچار مشکل نشوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha