مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از حادثه برخورد سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت در کاروانال عروسی در ترکمانچای میانه خبر داد و گفت: این تصادف عروسی را به عزا تبدیل کرد.

حادثه‌ در کارناوال، عروسی را به عزا تبدیل کرد

سلامت نیوز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از حادثه برخورد سه دستگاه خودرو و موتورسیکلت در کاروانال عروسی در ترکمانچای میانه خبر داد و گفت: این تصادف عروسی را به عزا تبدیل کرد.

به گزارش سلامت نیوز، حبیب حسینقلی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در ساعت 21 شب گذشته حادثه‌ای به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان میانه از نزدیکی شهر ترکمانچای گزارش شد که در این حادثه برخورد پژو 405 با وانت سایپا و موتورسیکلت در نزدیکی شهر ترکمانچای منجر به مصدومیت چندین تن شده بود.

وی ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی کوهسالار میانه و قره چمن از بستان آباد و همچنین پایگاه امداد و نجات هلال احمر و یک دستگاه آمبولانس درمانگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی در بررسی صحنه حادثه که کارناوال عروسی بود، از مرگ مرد 30 ساله خبر دادند و سه مصدوم حادثه را با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین از برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری ال90 در جاده ورزقان - خاروانا در ساعت 21 شب گذشته خبر داد.

حبیب حسینقلی زاده گفت: تکنسین‌های پایگاه ورزقان به جاده ورزقان-خاروانا اعزام شده و مرگ راکب 26 ساله موتورسیکلت در محل تائید کردند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های اعزامی دو مصدوم حادثه را با اقدامات درمانی به بیمارستان ورزقان انتقال دادند.

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه استان علت برخورد موتورسیکلت با خودروی سواری ال90 در جاده ورزقان-خاروانا را تجاوز به چپ راننده سواری ال 90 اعلام و علت برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت سایپا و پژو 405 در مسیر ترکمانچای میانه را انحراف به چپ وانت نیسان اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha