مهدک نرم افزاریست که به والدین و خصوصا مادر کمک میکند تا هوشمندانه تر مادری کند و تمام اطلاعات مورد نیاز او را در بازه های زمانی لازم به او ارائه میکند در واقع این نرم افزار پا به پای شما اطلاعات اصولی و راهنمایی های علمی و صحیح را در اختیارتان میگذارد . دانستن همین اطلاعات است که فرزند شما را برای ایفای نقش در جامعه در بزرگسالی آماده تر میکند .

اگر به تازگی بچه دار شده اید مهدک را حتما دانلود کنید

سلامت نیوز:پرداختن به کودکان در سال‌های اولیه‌ی زندگی موقعیت بسیار مناسبی برای جلوگیری و یا کاستن از اشکالات یادگیری است و دارای منافعِ ماندگاری برای افراد و اجتماع است.

به گزارش سلامت نیوز مهدک نرم افزاریست که به والدین و خصوصا مادر کمک میکند تا هوشمندانه تر مادری کند و تمام اطلاعات مورد نیاز او را در بازه های زمانی لازم به او ارائه میکند در واقع این نرم افزار پا به پای شما اطلاعات اصولی و راهنمایی های علمی و صحیح را در اختیارتان میگذارد . دانستن همین اطلاعات است که فرزند شما را برای ایفای نقش در جامعه در بزرگسالی آماده تر میکند .

با نصب این نرم افزاردر ابتدا قد ،وزن و دور سر نوزاد هنگامیکه به دنیا آمده از شما پرسیده میشود و در ادامه اطلاعات متناسب با سن نوزاد تا 5 سالگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نرم افزار نمودارهای اطلاعاتی و استانداردهای رشد کودک ، کنترل ماهیانه قد و وزن و اندازه دور سر کودک، اطلاعات تخصصی روزانه و ... در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

برای دریافت این نرم افزار رایگان اینجا را کلیک کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha