چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

زن و شوهری جوان وقتی از مهمانی به خانه برمی‌گشتند خبر نداشتند مردی سیاه‌پوش در کمین آنها نشسته است.

معمای تیراندازی مرگبار در پارک وی

سلامت نیوز: زن و شوهری جوان وقتی از مهمانی به خانه برمی‌گشتند خبر نداشتند مردی سیاه‌پوش در کمین آنها نشسته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این مرد كه صورتش را هم با نقاب پوشانده بود با اسلحه به سمت این زوج جوان شلیك كرد كه زن جوان جان باخت و شوهرش راهی بیمارستان شد.ساعت یك بامداد سه‌شنبه بود كه زن و شوهر جوان از خانه یكی از آشنایانشان خارج شدند تا به سمت خانه خود بروند. آنها چند ماهی می‌شد كه به‌عنوان سرایدار در یك شركت بازرگانی در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارك وی استخدام شده بودند و در یكی از اتاقك‌های شركت زندگی می‌كردند.

آنها وقتی به مقابل شركت رسیدند، ناگهان سایه سنگین مردی را پشت سرشان احساس كردند كه در تعقیبشان بود. وقتی برگشتند مردی را دیدند كه یكدست سیاه پوشیده و حتی صورتش را هم با نقاب پوشانده بود. او درست در همان لحظه اسلحه كلت كمری‌اش را به سمت زوج جوان نشانه گرفت. هرچند زن و شوهر جوان تلاش كردند خودشان را نجات دهند اما مرد سیاه‌پوش فرصت فرار به آنها نداد و شروع كرد به تیراندازی.

یك ساعت بعد

ساعت 2 بامداد دیروز تلفن قاضی سیدسجاد منافی آذر كشیك جنایی تهران به صدا در آمد و افسر كلانتری101 تجریش، گزارش جنایتی را در اختیار وی قرار داد. طولی نكشید كه قاضی جنایی نیمه‌شب به همراه گروهی از افسران تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه كه حوالی پارك‌وی بود، شدند. آنطور كه مشخص بود زوج جوانی هدف تیراندازی قرار گرفته بودند كه زن 26ساله با شلیك 4گلوله جانش را از دست داده بود. شوهر 28ساله‌اش اما یك گلوله به پهلویش خورده بود كه زنده بود و نفس می‌كشید.

در چنین شرایطی مرد مجروح برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت و تحقیقات میدانی شروع شد. به گفته شاهدان، آنها دقایقی قبل‌تر صدای تیراندازی شنیدند و وقتی به خیابان آمدند زن و شوهری را دیدند كه خون‌آلود روی زمین افتاده و مردی سیاه‌پوش به سمت پل پارك‌وی در حال فرار بود. این زوج ایرانی، سرایدار ساختمان قدیمی دوطبقه بودند كه بررسی‌ها نشان می‌داد آنجا یك شركت بازرگانی است.

تیم جنایی در ادامه راهی بیمارستان شدند و به تحقیق از مردی كه گلوله خورده بود، پرداختند. او كه به سختی حرف می‌زد مدعی شد كه مرد تیرانداز را نمی‌شناسد و در این مدت با هیچ‌كس خصومتی نداشته است. پس از تحقیقات اولیه این مرد راهی اتاق عمل شد و گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی جنایتكار فراری و رازگشایی معمای این تیراندازی مرموز شروع كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha