چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

۲ جوان پراید سوار، ‌با ربودن دختردانشجویی، او را به شرق تهران کشاندند و تسلیم نیت شیطانی خود کردند.

نقشه شوم دو پراید سوار برای دختر دانشجو

سلامت نیوز: ۲ جوان پراید سوار، ‌با ربودن دختردانشجویی، او را به شرق تهران کشاندند و تسلیم نیت شیطانی خود کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، اوایل اردیبهشت‌ماه امسال دختر 20ساله‌ای به اداره پلیس رفت و گفت كه 2نفر او را ربوده‌اند. وی توضیح داد: برای انجام كارهای مربوط به دانشگاه به جنوب تهران رفته بودم. پس ازآن مقابل پایم پراید سفیدرنگی ترمز كرد. من به خیال اینكه مسافركش است سوار شدم. به جز راننده، جوان دیگری روی صندلی جلو نشسته بودكه من فكر كردم مسافر است.

در بین راه راننده تغییر مسیر داد و به سمت یكی از بزرگراه‌های شرق تهران رفت. همان موقع مشكوك شدم و از راننده خواستم توقف كند. اما ناگهان جوانی كه روی صندلی جلو نشسته بود به عقب آمد و چاقویی روی پهلویم گذاشت و گفت اگر حرفی بزنم مرا می‌كشد. از ترس جانم مجبور به سكوت شدم. جوان راننده به سمت خیابان خلوتی در شرق تهران رفت و هردو با تهدید چاقو مرا تسلیم نیت شوم خود كردند. پس از آن مرا از ماشین در حال حركت به بیرون پرت كردند و فراری شدند. در آن لحظه تنها فكری كه به ذهنم رسید این بود كه شماره پلاك خودروی آنها را یادداشت كنم.

گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كردند و موفق شدند راننده آن را 10خرداد‌ماه امسال دستگیر كنند. او كه حسابی شوكه شده بود مدام خود را بی‌گناه می‌دانست اما در مواجهه حضوری با شاكی ناچار به اقرار شد. با راهنمایی وی همدستش هم دستگیر شد و هردو وقتی در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت را پذیرفتند.

راننده پراید به قاضی گفت: من و دوستم در خیابان‌ها می‌چرخیدیم كه چشممان به دختر جوان افتاد. همان لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغمان آمد تا دختر جوان را سوار ماشین كنیم. برای همین بوق زدم و او هم به راحتی سوار ماشین شد. البته تصور می‌كرد مسافركش هستم. من هم با نقشه قبلی به سمت شرق تهران رفتم و با همكاری دوستم نقشه شیطانی را اجرا كردیم. اما این تنها طعمه ما بود و تنها به‌خاطر وسوسه گیر افتادیم.

هم‌اكنون 2متهم با قرار قانونی در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیق از آنها ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشكار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha