مردی كه متهم است زن آشنا را با ضربات گوشت‌كوب به قتل رسانده بود، روز گذشته محاكمه شد.

اقرار دوباره به قتل زن آشنا با ضربات گوشت‌كوب

سلامت نیوز: مردی كه متهم است زن آشنا را با ضربات گوشت‌كوب به قتل رسانده بود، روز گذشته محاكمه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان، چهاردهم اسفندماه سال 90 بود كه مأموران پلیس ملارد از حادثه خونین زنی جوان در یكی از محله‌های شهر با خبر و در محل حاضر شدند. جسد متعلق به زنی به نام مهسا بود كه با اصابت جسم سخت به سرش كشته شده بود. یكی از همسایه‌ها گفت با شنیدن گریه كودك همسایه وارد خانه شدیم. بوی گاز همه جا را پر كرده بود. ابتدا شیر گاز را بستیم. مشخص بود كه یك نفر عمدی شیلنگ گاز را بریده است. هر چه مهسا را صدا زدیم از او خبری نبود. بعد در حمام خانه جسد او را پیدا كردیم.

بعد از انتقال جسد به پزشكی قانونی، تحقیقات برای شناسایی عامل حادثه به جریان افتاد. مأموران پلیس سه ماه بعد از وقوع حادثه به یكی از بستگان مهسا مظنون شدند و او را بازداشت كردند. میلاد ابتدا گفت كه از ماجرا خبر ندارد، اما در تحقیقات بعدی به قتل اقرار كرد.

او گفت: من صاحب همسر و فرزند هستم. مدتی قبل از حادثه همراه دختر مورد علاقه‌ام در حال عبور از خیابان بودم كه مهسا من را دید. ترسیدم كه آبرویم را ببرد، بنابراین خواستم كه ماجرا را به كسی نگوید. روز حادثه با من تماس گرفت و من را به خانه‌اش دعوت كرد. وقتی وارد شدم از من پذیرایی كرد و گفت با پسری به نام نیما دوست بوده كه حالا رهایش كرده است.

 او از من خواست او را با نیما آشتی دهم وگرنه آبرویم را نزد خانواده‌ام می‌برد. مهسا چند بار تهدید به آبروریزی كرد كه عصبانی شدم و با گوشت‌كوبی كه آنجا بود، چند ضربه به سرش زدم كه كشته شد. بعد جسدش را به حمام منتقل كردم. شیلنگ گاز را هم بریدم تا خانه منفجر شود و راز قتل پنهان بماند كه گرفتار پلیس شدم.

میلاد در بازجویی‌های بعدی هم ماجرا را شرح داد و صحنه جرم را بازسازی كرد. او بعد از صدور كیفرخواست، روز گذشته مقابل هیئت قضایی شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد. بعد از اینكه نماینده دادستان میلاد را گناهكار شناخت و برای او درخواست مجازات قانونی كرد، اولیای دم گفتند كه خواسته‌شان قصاص است.

سپس میلاد به درخواست قاضی قربان‌زاده در جایگاه قرار گرفت. او گفت اتهام قتل را قبول دارم و همه جزئیات را در مراحل قبلی توضیح داده‌ام. هیئت قضایی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وكیل مدافع وی، وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha