نماینده مردم آمل درمجلس با انتقاد از بی توجهی دولت به تشکیل سازمان عمران سواحل، گفت: بیش از ۸۰ درصد تصرفات در سواحل از سوی دستگاه های دولتی انجام می شود و هیچ نهادی نمی تواند نظارت کافی داشته باشد.

سلامت نیوز:نماینده مردم آمل درمجلس با انتقاد از بی توجهی دولت به تشکیل سازمان عمران سواحل، گفت: بیش از ۸۰ درصد تصرفات در سواحل از سوی دستگاه های دولتی انجام می شود و هیچ نهادی نمی تواند نظارت کافی داشته باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،عزت الله یوسفیان ملا  با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ نقطه ای در سواحل شمال کشور از دست متصرفان آزاد نیست، گفت: متاسفانه 384 کیلومتر از آشوراده تا آستارا تحت تصرف می باشد که بیش از 80 درصد از تصرفات توسط دستگاه ها و نهادهای دولتی صورت گرفته است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه دستگاه های استفاده کننده از بودجه دولتی اقدام به تصرف زمین ها و سواحل شمال کشور می کنند، افزود: متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی برای جلوگیری از تصرف سواحل ورود جدی ندارد، زیرا عمده تصرفات از سوی دستگاه های دولتی صورت گرفته و هیچ نهادی نمی تواند نظارت کافی داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت درجهت تشکیل سازمان عمران سواحل هیچ اقدامی را تا کنون انجام نداده است، تصریح کرد: عدم توجه دولت به اجرای مصوبه تشکیل سازمان عمران سواحل نشان از فساد اقتصادی دولت دارد و مجلس دراین دوره ضرورت تشکیل سازمان عمران سواحل را پیگیری می کند.

یوسفیان ملا با یادآوری اینکه متاسفانه دولت و دستگاه های دولتی هیچ حمایتی از تشکیل سازمان عمران سواحل نمی کنند: گفت، به طور قطع با بی قانونی های صورت گرفته در طول چند سال گذشته میزان تصرف در سواحل شمال کشور نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش چشمگیری نیز داشته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ بنا و ساختمان غیرقانونی در سواحل تا کنون تخریب نشده است، افزود: تنها یک واحد خوابگاه دخترانه دانشگاه بابلسر مورد تخریب قرارگرفت و متأسفانه دانشجویان آواره شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha