نماینده مردم پلدختر در مجلس بر لزوم توجه ویژه مجلس دهم به بازنشستگان تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: هزینه های زندگی این قشر با درآمد آنها تطابقی ندارد و کفاف هزینه های زندگی و درمان آنها را نمی دهد.

سلامت نیوز:نماینده مردم پلدختر در مجلس بر لزوم توجه ویژه مجلس دهم به بازنشستگان تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: هزینه های زندگی این قشر با درآمد آنها تطابقی ندارد و کفاف هزینه های زندگی و درمان آنها را نمی دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،سید حمیدرضا کاظمی  درباره افزایش 14 درصدی حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: افزایش 14 درصدی در نظر گرفته شده، گره ای از مشکلات معیشتی این قشر باز نمی کند؛ لذا لازم است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز با کارمندان دولتی تناسب داشته و روندی عادلانه و منطقی طی کند؛ به گونه ای که قدرت خرید آنها را افزایش داده و در بهبود وضعیت معیشتی آنها تاثیرگذار باشد.

افزایش 14 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تناسبی با هزینه های زندگی آنها ندارد

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش 14 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تناسبی با هزینه های بالای زندگی آنها ندارد، تصریح کرد: افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید بر مبنای نرخ تورم در کشور و هزینه های زندگی آنها تعیین شود؛ در شرایط کنونی، هزینه های زندگی این قشر با درآمد آنها تطابقی ندارد و کفاف هزینه های زندگی و درمان آنها را نمی دهد.

لزوم توجه ویژه  مجلس دهم به بازنشستگان تامین اجتماعی

این نماینده مردم در مجلس دهم بر لزوم توجه ویژه مجلس دهم به بازنشستگان تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: ارتقای معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی باید جزو اولویت های دولت و مجلس باشد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، از عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان انتقاد کرد و گفت: در صورت تحقق این امر، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به عدالت نزدیک می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha