رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خدمات حوزه سلامت ،پرهزینه و نیازمند سرمایه گذاری و بهره مندی از مشارکت های عمومی است.

خدمات سلامت پرهزینه و نیازمند مشارکتهای عمومی است

سلامت نیوز:رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خدمات حوزه سلامت ،پرهزینه و نیازمند سرمایه گذاری و بهره مندی از مشارکت های عمومی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی در مراسم افطار خیرین سلامت بر ضرورت مشارکتی ملی برای پاسخگویی منطقی به نیازهای درمانی مردم تاکید کرد و افزود: حضور و مشارکت خیرین در حوزه پزشکی بخوبی خود را نشان داده است.
وی با بیان اینکه معضلات و مشکلات حوزه سلامت از دیرباز باعث گرفتاری مردم شده است، گفت: کاهش بودجه سلامت در سالیان گذشته و ناکارآمدی بیمه ها، مشکلات نظام سلامت را افزایش داده بود.


دکتر پیوندی با تقدیر از توجه دولت یازدهم به حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: هنوز نتوانسته ایم به نیازهای درمانی مردم، پاسخی منطقی بدهیم و باید مشارکتی ملی در این زمینه شکل بگیرد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد:خیرین سلامت درکنارجامعه پزشکی در رضایتمندی و ثواب ارائه خدمات به مردم شریک هستند.
دکتر پیوندی با بیان اینکه کسب تجربه، دانش، مهارت و اخلاق پزشکی لازمه گروه های پزشکی است، افزود: مشارکت خیرین در حوزه های غذا، توسعه زیرساخت های آموزشی و سلامت نشان دهنده بالندگی مشارکت عمومی خیرین پنهان و آشکار است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: نظام سلامت چالش های زیادی دارد و از طرفی نیازهای مردم نیز بسیار متعدد است و لازم است تا پاسخی منطقی برای نیازهای منطقی مردم داشته باشیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha