مرد جوانی که حین مرخصی از زندان از کانال کولر وارد منزلی شده و نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بود، به اعدام محکوم شد.

سلامت نیوز: مرد جوانی که حین مرخصی از زندان از کانال کولر وارد منزلی شده و نقشه شیطانی خود را اجرا کرده بود، به اعدام محکوم شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرجنوب، تحقیقات پلیس در اینباره از چندی قبل آغاز شد. آن روز زنی به دادسرای امور جنایی شیراز رفت و گفت شب گذشته مردی ناشناس او را مورد حکم اعدام برای مردی که از کانال کولر وارد خانه یک زن شد و به او تعرض کردآزار و اذیت قرار داده است.

 زن جوان در توضیح این ماجرا گفت: نیمه شب تک و تنها در خانه بودم. ناگهان متوجه سر و صدایی شدم. از اتاق بیرون آمده و دنبال این بودم که متوجه شوم سر و صدا مربوط به چیست اما همان موقع مرد جوانی به من نزدیك شد و یك اسلحه زیر گلویم گذاشت و من را وادار كرد ساکت در گوشه ای بنشینم.

زن جوان ادامه داد: مرد جوان تهدید کرد که اگر کوچکترین سر و صدایی بکنم مرا می کشد. دستها و پاهایم را بست. وحشت كرده بودم و با گریه التماس میكردم كه رهایم كند اما او مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت از منزل فرار کرد.

او تهدید كرد كه اگر شكایت كنم و موضوع را به خانواده ام بگویم، فیلم هایی که از من گرفته را پخش میكند و آبرویم را میبرد. فیلم را كه دیدم وحشتم بیشتر شد. او گفت كسی جرأت ندارد از او شكایت كند.

مجرم سابقه دار
با اظهارات این زن جوان بازپرس دادسرای امور جنایی تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی را مأمور شناسایی و دستگیری مرد شیطان صفت كرد. شاکی مشخصات متهم را چهره نگاری کرد. از سوی دیگر مأموران با كمك وی توانستند به چهره فرضی متهم دست یابند كه مطابقت تصویر چهره نگاری شده با عكسهای مجرمان سابقه دار نخستین سرنخ را در اختیار كارآگاهان گذاشت.

كارآگاهان متوجه شدند كه متهم جوانی است كه به تازگی از زندان مرخصی گرفته است. به این ترتیب وی چندی قبل دستگیر شد اما با وجود اینكه شاکی او را شناسایی كرد، جرمش را انكار و مدعی شد بیگناه است.

در چنین شرایطی بازپرس جنایی برای وی قرار صادر و پرونده به دادگاه کیفری فارس ارسال شد. در جلسه دادگاه متهم اقراركردكه طریق کانال کولر وارد منزل زن تنها شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

متهم در ادامه جلسه دادگاه بیان کرد پس از آن با سرقت از منزل وی متواری شده است. بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و هیات قضایی دادگاه کیفری وی را به اعدام محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha