١٧ سال انتظار برای تعرفه گذاری خدمات مستقیم پرستاری

سلامت نیوز:نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت :تعرفه گذاری خدمات مستقیم پرستاری، در پی اخذ مجوز راه اندازی كلینیك مشاوره و خدمات، از مطالبات جامعه پرستاری است.

حیدرعلی عابدی نماینده منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از ابعاد اجتماعی، آموزشی و پژوهشی در حوزه ی پرستاری رشد چشمگیری داشته ایم اما این رشد در ایجاد ارتباط مستقیم با سلامت مردم دیده نمی شود.

وی عنوان كرد: راه اندازی كلینیك مشاوره و خدمات پرستاری یكی از جلوه های رابطه مستقیم جامعه پرستاری با سلامت مردم است اما متاسفانه اخذ مجوز راه اندازی این كلینیك ها از سال ٧٨، راه چاره نبود چراكه همچنان ارائه خدمات پرستاری در این مراكز تعرفه گذاری نشده است.

عابدی با اشاره به اهمیت این خواسته جامعه پرستاری، افزود: در جامعه ، بیمارانی نیازمند دریافت خدمات پرستاری در منزل هستند كه این مهم بدون تعرفه گذاری و به رسمیت شناختن تعرفه ها از سوی بیمه میسر نمی شود.

نماینده منتخب مردم اصفهان یادآور شد: بسیاری از پرستاران علاقه به فعالیت در بیمارستان ها را ندارد و از طرفی تعریف تعرفه زیر سایه حمایت سازمان های بیمه گر، به این جامعه كمك می كند تا خدمات مستقیم خود را به آسانی ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha