معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: قطع هفت اصله درخت در محدوده چهارراه ولیعصر(عج) با رأی کمیسیون ماده هفت سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام و مقرر شد که به جای درختان قطع شده چنارهای جوان هشت تا 15 ساله در همان محل غرس شود.

درختان خیابان ولی عصر(عج) با رای کمیسیون ماده هفت شهرداری قطع شدند

سلامت نیوز: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: قطع هفت اصله درخت در محدوده چهارراه ولیعصر(عج) با رأی کمیسیون ماده هفت سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران انجام و مقرر شد که به جای درختان قطع شده چنارهای جوان هشت تا 15 ساله در همان محل غرس شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،امیر حسین عساری  افزود: این درختان از هفت سال پیش خشک شده بودند که با توجه به پوسیدگی ریشه و خشک بودن درختان، احتمال سقوط آن ها بر روی رهگذران و خودروها وجود داشت ضمن اینکه اهالی محل نیز خواستار قطع این درختان بودند.


وی با اشاره به اینکه تندباد هفته گذشته موجب شکسته شدن و سقوط یکی از این درختان شد اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی بدنبال نداشت اما مقرر شد به منظور جلوگیری از بروز حوادث مشابه، هفت درخت چنار خشکیده این محدوده قطع و 43 اصله چنار سالم به جای آن ها کاشته شود.


عساری با بیان اینکه این تعداد درخت روز گذشته قطع شدند خاطرنشان کرد: امروز کارگران فضای سبز شهرداری منطقه 11 با استقرار در محل، مشغول کاشت 43 اصله چنار جوان به جای درختان قطع شده در محور خیابان ولیعصر (عج) هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha