با توجه به شروع ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان به والدین توصیه می‌شود از ثبت نام فرزندانشان در موسسات آموزشی غیر مجاز خودداری کنند.

سلامت نیوز:با توجه به شروع ایام تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت دانش آموزان به والدین توصیه می‌شود از ثبت نام فرزندانشان در موسسات آموزشی غیر مجاز خودداری کنند.

به گزارش  آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت‌: با توجه به شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی عده‌ای افراد فرصت طلب و سودجو، بدون اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و بدون داشتن مهارت‌های فنی و تخصصی اقدام به برگزاری کلاس‌‌های هنری، علمی‌، ورزشی و دایر کردن گیم نت‌ها می‌کنند.

سرهنگ حسن یاردوستی ادامه داد‌: لازم است مردم نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند و برای ثبت نام فرزندانشان به این مکان‌ها مراجعه نکنند و فقط به موسساتی مراجعه کنند که دارای مجوز‌های رسمی و قانونی باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست‌: درصورت مشاهده هرگونه تخلف و یا جرم در محیط‌های مذکور و در سطح جامعه مراتب را سریع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اداراه نظارت بر اماکن عمومی اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha