آرش کیانی پسربچه یک ساله بخش دهدز که بدون چشم، پای به جهان گشود به دستور وزیر بهداشت برای معاینه و ادامه درمان به تهران منتقل شد.

کودک نابینای دهدزی برای درمان به تهران آمد

سلامت نیوز:آرش کیانی پسربچه یک ساله بخش دهدز که بدون چشم، پای به جهان گشود به دستور وزیر بهداشت برای معاینه و ادامه درمان به تهران منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: ماه گذشته وزیر بهداشت و درمان به دو روستای محروم سوسن و جنگه از توابع شهرستان ایذه درقالب کاروان نورآوران سلامت برای ویزیت بیماران سفر کرد اما از ملاقات کودکی که از ناحیه هردوچشم دچار مشکل بود بازماند و همین امر باعث شد که هفته گذشته اخبار مربوط به بیماری این کودک در رسانه ها منعکس و به دنبال آن وزیر بهداشت به صورت جدی موضوع را پیگیری کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت با توجه به اخباری که در این خصوص منعکس شده بود با دانشگاه علوم پزشکی اهواز تماس گرفته و خواستار اعزام این کودک برای معاینه و مداوا به تهران شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: پس از آن دانشگاه علوم پزشکی از طریق مرکز بهداشت دهدز وارد عمل شد و هماهنگی های لازم نیز در خصوص این اعزام با خانواده این کودک صورت گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی هایی که با دفتر دانشگاه علوم پزشکی تهران صورت گرفته این کودک امروز در دو بیمارستان تخصصی معاینه و پس از تشخیص نوع بیماری و راهکارهای لازم ، این کودک برای معاینه و ادامه درمان به مطب وزیر بهداشت انتقال می یابد.

پس از انتشار تصویر آرش کیانی، پسربچه یک ساله دهدزی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دستور داد مقدمات انتقال آرش به تهران برای درمان صورت گیرد.

پیش از این وزیر بهداشت دستور اعزام کودک شش ماهه مسجد سلیمانی به تهران را برای معالجه چشم صادر کرده بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha