سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت در ورزش راگبی آرزوی من بوده و اگر نتوانم در این زمینه فعالیت کنم تیراندازی را تا قهرمانی به پیش می‌برم، گفت: وزارت ورزش و جوانان و مردم بسیاری از هزینه‌های درمانی‌ام را پرداخت کردند.

آخرین وضعیت جسمانی و درمانی قهرمان راگبی کشور

سلامت نیوز:سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت در ورزش راگبی آرزوی من بوده و اگر نتوانم در این زمینه فعالیت کنم تیراندازی را تا قهرمانی به پیش می‌برم، گفت: وزارت ورزش و جوانان و مردم بسیاری از هزینه‌های درمانی‌ام را پرداخت کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سارا عبدالملکی عضو تیم ملی راگبی در ارتباط با آخرین وضعیت جسمانی و درمانی خود، اظهار داشت: وضعیت کنونی من نسبت به گذشته بسیار خوب است و این مسئله را مدیون پدر و مادرم هستم. از لحاظ درمانی پیشرفت‌های خوبی را به همراه داشته و خوشبختانه می‌توانم با وسایل کمکی روی پای خود بایستم.

وی افزود: ادامه فعالیت در ورزش راگبی از آرزوهای من بوده و اگر نتوانم در این حیطه فعالیت کنم تیراندازی را ادامه داده تا به قهرمانی دست یابم.

عضو تیم ملی راگبی بیان داشت: به لطف مردم بسیاری از هزینه‌های درمانی من تأمین شد و وزارت ورزش و جوانان نیز بخش زیادی از این هزینه‌ها را تقبل کرد و الحمدالله امروز توانستم به وضعیت جسمانی بسیار مناسبی دست یابم.

عبدالملکی در پایان گفت: بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی نورافشار بسیار خوب بوده و به بیماران توجه می‌کند. کادر درمانی نیز در درمان بیماران از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

سارا عبدالملکی 29 دی سال گذشته در یک سانحه رانندگی دچار آسیب و از لحاظ جسمانی و حرکتی با مشکل فراوانی همراه شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha