خواستگار کینه جو وقتی از خانواده دختر مورد علاقه اش جواب منفی شنید،دختر جوان را در تلگرام تهدید به قتل کرد.

سلامت نیوز: خواستگار کینه جو وقتی از خانواده دختر مورد علاقه اش جواب منفی شنید،دختر جوان را در تلگرام تهدید به قتل کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، سرهنگ حسن محمدنژاد در مورد اعلام شکایت دختر جوان و دستگیری متهم، گفت: با مراجعه  فردی به ماموران پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام پس از ارتباط و اغفال دخترش به عکس های شخصی اش دسترسی پیدا کرد و او را تهدید به انتشار تصاویر کرده ، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتای استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای مازندران،گفت:کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی متهم به تهدید و اخاذی را که ساکن یکی از شهرستان های استان بود، شناسایی کردند.

سرهنگ محمدنژاد افزود:ماموران پلیس فتا پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را در منزلش دستگیر کردند.

وی ادامه داد:متهم در تحقیقات اولیه ضمن اقرار به بزه انتسابی اعلام داشت؛ من از قبل با شاکی ارتباط تلفنی داشتم و مدتی پیش با خانواده ام به خواستگاری او رفتم و از پدرش جواب رد شنیدم، لذا از این کار او بسیار ناراحت شده و با علم به این که وی در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد. با هویت جعلی با دختر مورد علاقه ام ارتباط برقرار کردم و او را تهدید به قتل و انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی برای رسیدن به اهدافم کردم.

سرهنگ محمدنژاد در پایان هشدار داد:در صورت عضویت در شبكه های اجتماعی از برقراری ارتباط با افراد غریبه اجتناب کنید و به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را برای دیگران ارسال نکنند.از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی كه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می کند، از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مراتب را به  پلیس فتا گزارش کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha