سومین جشنواره علوم وصنایع غذایی ایران در روز سه شنبه 24 آذر ماه در سالن كنفرانس وزارت جهاد کشاورزی با حضور دکتر خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برگزارو در این جشنواره که با معرفی و تجلیل از شركت های برتر صنایع غذایی شرکت پگاه به عنوان D&R برتر برگزیده و با اهدای تندیس شهاب مورد تجلیل قرار گرفت.

سومین جشنواره علوم وصنایع غذایی ایران ((جایزه علمی دکتر هدایت وD&R های برتر )) در روز سه شنبه 24 آذر ماه در سالن كنفرانس وزارت جهاد کشاورزی با حضور  دکتر خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی ، نمایندگان مجلس و جمعی از اساتید دانشكاهی ، پیشكسوتان، صاحب نظران و دست‌اندركاران صنایع غذایی کشور برگزار گردید.

 در این جشنواره که با معرفی و تجلیل از شركت های برتر صنایع غذایی ، تقدیر از اساتید دانشگاه‌ها ، پژوهشگران ، كارشناسان و پیشكسوتان صنعت غذا همراه بود ، طی مراسمی با معرفی گزیده‌ای از افتخارات و دستاوردهای تحقیقاتی شرکت صنایع شیر ایران ، این شرکت به عنوان D&R برتر برگزیده و با اهدای تندیس شهاب مورد تجلیل قرار گرفت.
گفتنی است كه شركت صنایع شیر ایران از سال 71 دارای پروانه تحقیق و توسعه بوده و در سال 87 نیز بعنوان R&D برتر شناخته شده است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha