سخنگوی اورژانس کشور جزئیات واژگونی سه اتوبوس در شب گذشته را تشریح کرد.

قطع دست یک سرباز در پی حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز

سلامت نیوز: سخنگوی اورژانس کشور جزئیات واژگونی سه اتوبوس در شب گذشته را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، مجتبی خالدی (سخنگوی اورژانس کشور) در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار کرد: دیروز سه حادثه تصادف داشتیم که هر سه واژگونی اتوبوس بوده است.

نگرانی‌ها در خصوص مصدومان حادثه کاشان ادامه دارد

وی ادامه داد: سانحه اول در محور اتوبان کاشان- نطنز بوده است که در ساعت ۳۲: ۲۳ دقیقه اتفاق افتاده است و در این حادثه ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه آمبولانس هلال احمر، یک دستگاه آمبولانس آتش‌نشانی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند که طی ۵ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی اورژانس گفت: این حادثه ۳۶ مصدوم داشته است که به بیمارستان انتقال پیدا کردند و خطر برای هر ۳۶ مصدوم برطرف شده است، ولی همچنان نگرانی‌هایی برای برخی از مصدومان وجود دارد.

قطع دست یک سرباز در پی حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز

خالدی گفت: دومین حادثه واژگونی اتوبوس در محور شیراز به سروستان بوده است که در ساعت ۲ و ۱۳ دقیقه اتفاق افتاده است و ۱۵ آمبولانس اعزام شدند و اولین آمبولانس در ۱۴ دقیقه به صحنه حادثه رسیده است.

وی افزود: تعداد مصدومان حادثه ۴۷ نفر بوده‌اند که از این ۴۷ نفر ۳۰ نفر در بیمارستان شهید رجایی بسر می‌برند که یک نفر بد حال هستند، اما ۲۹ نفر دیگر احتمال مرخص شدنشان زیاد است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: ۱۷ نفر نیز به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافتند که از این تعداد یازده نفر در مراحل ترخیص از بیمارستان هستند و ۵ نفر نیز تحت نظر هستند و دست یک سرباز متاسفانه قطع شده است.

همه مسافران حادثه نی‌ریز و شیراز مرد بوده‌اند

وی با اشاره به سومین حادثه واژگونی اتوبوس در شب گذشته گفت: سومین حادثه در شیراز بوده و واژگونی در محور کرمان به شیراز اتفاق افتاده است.

خالدی افزود: در مجموع فوتی و مصدوم در این حادثه ۵۶ نفر بوده است و ۴۰ نفر به بیمارستان انتقال داده شده‌اند و ۱۶ نفر نیز تاکنون فوت کرده‌اند که البته آمار اعلام شده ۱۹ نفر است، اما ما اسم سه نفر از فوت شدگان را نداریم.

وی افزود: ۲۲ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان رجایی شیراز هستند و ۱۲ نفر به بیمارستان استحبان و مابقی به شهدای نی‌ریز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: در این سه حادثه همه مسافران اتوبوس‌های شیراز و نی‌ریز آقا بوده‌اند، اما اتوبوس سانحه دیده در کاشان حامل خانواده بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha