7 مرکز اهدای خون در استان تهران چشم انتظار مومنین روزه دار و نوعدوست است تا در شب های قدر با حضور پر شور خود به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

سلامت نیوز: 7 مرکز اهدای خون در استان تهران چشم انتظار مومنین روزه دار و نوعدوست است تا در شب های قدر با حضور پر شور خود به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

به گزارش ایرنا از اداره کل انتقال خون استان تهران، 7 مرکز اهدای خون در تهران و ورامین از روز پنج شنبه سوم تیر 1395 تا پایان شب های قدر در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.


مرکز وصال از ساعت 8 صبح تا ساعت یک بامداد و بدون وقفه در خدمت اهداکنندگان خون خواهد بود، مرکز نارمک طبق برنامه گذشته علاوه بر شیفت صبح (8 تا 15) از ساعت 19 تا یک بامداد چشم انتظار داوطلبان اهدای خون در شرق تهران است.


شهروندان غرب تهران نیز می توانند از ساعت 19 تا یک بامداد در هیات رزمندگان غرب به صف داوطلبان اهدای خون بپیوندند.
شهروندان شرق و جنوب شرق تهران نیز هر روز از ساعت 19 تا یک بامداد می توانند در مرکز پیروزی حاضر شوند و شهروندان مومن جنوب تهران، هر روز از ساعت 19 تا یک بامداد در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) زندگی را با بیماران نیازمند به خون به اشتراک خواهند گذاشت.


مردم روزه دار ورامین نیز هر روز از ساعت 19 تا یک بامداد با حضور پر شور خود در گلزار شهدای ورامین، ترجمان انسانیت و عشق به همنوع خواهند بود.
مرکز اهدای خون مستقر در محل نمایشگاه قرآن واقع در مصلی امام خمینی (ره) تهران نیز در شب های قدر فعال است.
سالانه بیش از 2میلیون و100 هزار نفر در کشور خون اهدا می کنند و شاخص اهدای خون در ایران 27 نفر به ازای 1000نفر است که در مقایسه با دیگر کشورها از شاخص خوبی برخوردار است.


اهدای خون در ایران صد در صد داوطلبانه و به عنوان امری خدا پسندانه انجام می شود.


  


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha