رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران از افزایش 25 درصدی ازدواج در آذر ماه نسبت به ماه آبان خبر داد و گفت: قرار گرفتن در روزهای مبارک عید غدیر و قربان و آغاز ماه محرم و صفر در رشد ازدواج موثر بوده است.

سید احمد قشمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در آذر ماه سال جاری 15 هزار و 830 واقعه ازدواج در استان تهران به ثبت رسیده است، افزود: این در حالی است که در آبان ماه 12 هزار و 654 مورد ازدواج به ثبت رسیده که نشان از رشد این واقعه مبارک طی ماه گذشته است.

واقعه ازدواج در تهران طی ماه های گذشته روند منظمی را نداشته است به شکلی که در برخی از ماهها شاهد افزایش و در ماههای دیگر ناظر کاهش شدید آن هستیم.

رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران همچنین به کاهش 10 درصدی طلاق طی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 874 واقعه طلاق در آبان ماه به ثبت رسیده که طی ماه گذشته به 2 هزار و 579 مورد کاهش یافته است.

قشمی میزان ولادت را در آذر ماه 16 هزار و 631 مورد ذکر کرد و گفت: این واقعه نسبت به آبان ماه که 16 هزار و 840 نوزاد متولد شده اند یک درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان ثبت احوال استان تهران همچنین به کاهش 3 درصدی وفات در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طی ماه گذشته چهار هزار و 832 شهروند تهرانی فوت کرده اند که رقم مشابه آن در آبان ماه چهار هزار و 990 نفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha